Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Begynte å blø litt i går, brunlig blod og såpass mye at jeg måtte bytte bind et par ganger (midt oppi bunad og Ja vi elsker...). Ringte vakthavende gynekolog på sykehuset og fikk komme på UL i dag.

Legen fant en fostersekk, men klarte ikke se hverken foster eller hjerteslag. Han ba oss likevel om å være nøkterne optimister og ba meg komme tilbake mandag. Jeg tok også en hcg-blodprøve som kan brukes som referanse hvis det er usikkert på mandag også.

Jeg har foreløpig slutta å blø og har ikke vondt, men kjenner meg heller ikke spesielt gravid. Noen som har opplevd å ikke se hjertet rundt 6/7 uker og at alt likevel har vært OK?

Fortsetter under...

Hei du

Jeg har blødd/spotta om hverandre siden uke 5. Nå er jeg i uke 11...

Jeg var på ul på ahus i uke 7+2 og da så de ingen ting. Ikke hjerte eller annlegg eller noe.. skuffelsen var stor. men hun sa det kunne være for tidlig! Men jeg slo meg ikke til ro med det. Så jeg bestillte priv. ul samme dag, og dro av gårde spent som en buestreng. Senere samme dag fikk jeg se hjerte på et av to emryoer slå.. Det vakreste i verden!

Så det er nok nr. 2 som skaper blødninger, men jeg er så lykkelig for en at det er greit.

Fikk ul 9+2 også, og alt så fortsatt bra ut!

Mange blør av ulike årsaker.. lev i håpet så lenge du kan, og vit andre har vært igjenom det samme som deg! Håper du får se et lite hjerte neste gang <3

Hei Satya, ikke gi opp håpet!!! Ettersom jeg startet å småblø på 5+3 og levde i uvisse i 1 uke så brukte jeg mye tid på å tråle internett for å finne ut hva jeg kunne basere meg på ville skje. Jeg fant mange historier og mye litteratur som sa at blødninger er veldig vanlige å ha i starten. Nå gikk det galt for meg da (HCG gikk ned), men da jeg på 6+3 spurte om de ikke ville sjekke dette med UL så sa de at det var så smått av de ikke ville se noe allikevel. Så da kan det jo tenkes at det er derfor de ikke ser så mye hos deg heller. At det faktisk er for tidlig. Jeg håper virkelig det for din del, og at HCG går opp på neste test. Vi skal ikke være flere fra Januar Terminklubben som kommer tilbake hit!!

Hei dere,

takk for svar! Her er det visst bare å være tålmodig, altså det stikk motsatte av hva jeg føler meg nå. Har slutta å blø, men kjenner noen mystiske murringer. Skjønner at det kan være for tidlig å se noe på UL. Er glad for at jeg fikk tatt blodprøve også, der er det forhåpentligvis ikke tolkningsmuligheter.

Vil helst slippe turen tilbake til assistert befruktning, men skal vel fikse det også. Siden vi drar til Danmark har jeg allerede begynt å tenke på muligheten for å dra dit på en sein sommerferie!

Hjelpes, Sataya! Rene thrilleren, og stadig grunn til å holde pusten. Jeg fikk også noen dråper blod i trusa i går kveld. Foreløpig borte i dag, mèn føler meg nummen. Men det skjer visst med mange dette, så det skal nok gå bra for oss alle. Tenker på deg.

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Enorm overraskelse og lettelse i dag etter nok et legebesøk med UL. Knøttet lever, hjertet slår!! Jeg har brukt helga på å forberede meg på nedtur i dag, men altså... lykke!

Guri for noen herlige hormoner satt og leste innlegget ditt her og fikk så vondt, så leser jeg at knøttet levde og tårene kom!:) Sååå fantastisk!:) lykke til:)

dette er jo veldig spennende å følge med på for tiden, men her kom en skikkelig gladnyhet! for en lettelse det må være, spesielt etter at man forbereder seg på det verste! hva med deg puma? det er jo positivt at blødningene har stoppet, så krysser alt av fingre og tær! skal du sjekke på ul eller skal du "se det an" så lenge?

Annonse

God morgen, keo81. Jeg tør ikke ringe legen jeg. Jeg har jo blødd så mye siden positiv test, men spira hang fast ved UL forrige uke. Så nå bare venter jeg, håper og er glad hver gang jeg ikke ser blod når jeg er på toalettet. Jeg er iferd med å bli tussete av denne karusellturen, men blir det baby av det er alt verdt det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...