Gå til innhold

9 mnd og veldig urolig på kvelden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har søvnen her på kvelden blitt bare tull! og jeg skjønner ikke hva det kan være. Han var syk for ca to uker siden, men har blitt frisk igjen, og hadde noen netter etter sykdommen hvor han sov bra. Men så startet det! Han legges 19.00 og våkner 19.30. Da holder han det gående til 22.00. Vet det ikke er så lenge. men han blir tydelig overtrøtt, og for hvert minutt han er våken, jo værre blir det å legge han.

Jeg har aldri latt han ligge å skrike i senga, da han kunne skreket til det uendelige, og det er ikke et alternativ å prøve for oss. Han har ingen tenner på vei, er ikke sulten, da jeg har prøvd å tilby han mat, han viser ingen tegn på magevondt, har ikke spist noe nytt som har gjort at han kan ha reagert.

Han hylskriker til han blir tatt opp, og vil aller helst at jeg skal bære han. Men jeg har i prinsipp ikke ville gjort det, da jeg føler det blir som å skyte meg selv i benet. Han er også forholdsvis tung å bære på med sine 10,5 kg. Så jeg tar han opp, lar han sitte på fanget mitt til han roer seg og legger han ned i senga igjen. Så går det 10 min, og vi gjør det samme igjen. rundt 22.00 er han totalt utslitt og sovner som regel. men det har jo ikke ført til at han sover lenger, han våkner tidligere. og er tydelig mer trøtt og sliten på dagen av dette.

Jeg har ikke endret på noen dupper på dagen, og alt er som før. Så jeg skjønner ikke hva det kan komme av. Er dette kanskje normalt for alderen? noen tips til hva jeg kan gjøre? Han har jo alltid vært snill med søvn, så jeg burde sikkert ikke klage!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når er siste luren?

Vi har akkurat begynt å gå over til en lur nå, min gutt er 9,5 mnd. Høres sikkert tidlig ut, men han var også begynt å tulle seg mye om kvelden. Så vi prøvd ut en lur siste uken og nå er det ikke noe tull på kvelden i det hele tatt. :)

Her starter dagen i 06-07 tiden og han legger seg og sover en lengre lur i 11-12 tiden. Så er det kveld igjen rundt 19. :)

Ellers kan det jo være tenner selv om dere ikke kjenner eller ser noe enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...