Gå til innhold

Til dere med hodepine daglig

Anbefalte innlegg

Hvor mye paracet tar dere? Tar dere en hver dag, eller prøver dere å begrense det litt? Synes det er vanskelig, men jeg må ta det de dagene jeg er på jobb (mandag,onsdag og fredag) Hvis ikke orker jeg ikke å være på jobb. Når migrenen kommer så tar jeg ikke for da hjelper den ikke, og jeg mæ være hjemme. Men hva gjør dere? Synes dette er vanskelig. Skal snakke med jordmor men det er ikke før på mandag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143937774-til-dere-med-hodepine-daglig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slet med hodepine hele andre trimester. Smertestillende hjalp ikke så droppet å ta det. Det som hjalp var å ta det helt med ro, altså ikke jobbe i det hele tatt. De dagene jeg jobbet fikk jeg alltid ekstremt vondt i hodet dagen etter, så måtte slutte å jobbe mandag, onsdag og fredag slik du gjør. Nå er jeg i uke 30 og i forrige uke begynte jeg endelig å jobbe igjen, hurra :)

Hodepine hver dag kan være et tegn på svangerskapsforgiftning. Trenger ikke å være det da, men greit å få det sjekket ut. Jeg hadde det med min første.

Jeg har hodepine hver dag,men er bare 16 uker på vei (har hatt vondt siden uke 12 ca)-det er vel litt tidlig for svangerskapsforgiftning?

Annonse

Hodepine hver dag kan være et tegn på svangerskapsforgiftning. Trenger ikke å være det da, men greit å få det sjekket ut. Jeg hadde det med min første.

Har vært hos legen min flere ganger, men han sjekker blodtrykk og sier at alt er bra. Så får jeg sykemelding og beskjed om at graviditet ikke er en sykdom og at jeg må ignorere symtomene mine.

Har hatt hodepine siden uke 3-4 og hadde ikke svangerskapsforgiftning på første kontroll. Skal til jordmor i dag og sjekke. Håper hun har litt forståelse ;)

Det sitter ikke i nakken da? Det gjorde det på meg. Kiropraktor hjalp for min del. Ikke godt der og da, men hodepinen forsvant den!

Ja,det kjennes som det kommer fra nakken! Måtte du gå lenge til kiropraktor?kom det tilbake når du sluttet liksom?Det er jo ikke akkurat gratis..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...