Gå til innhold

Nattamming...lurer på et par ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei frøken på 3 uker og vi samsover. Så når jeg ammer om natten drar jeg hun bare inntil og sovner igjen mens hun ammer. Det vil si at jeg ikke tar henne opp så hun får rape.

Hun er generelt vanskelig å få til å rape...så jeg må jobbe leeenge for å få opp litt luft.

Hun er ikke plaget med dette i løpet av natten, men på morgenen kan hun ha litt luft i magen.

Hva gjør dere som nattammer/samsover...sørger dere for at babyen får rapet ordentlig etter ett nattmåltid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør ikke det, med mindre han er tydelig plaget av luft og det er skjeldent på natten. De gangene jeg har tatt ham opp forstyrrer jeg bare søvnen hans. Min gutt har også svelget mye luft tidligere, men det har blitt bedre nå. Han er litt over tre mnd.

Skrevet

Har aldri rapa han på natta, vi sovner stortsett begge to. Men han har heller aldri i vært noe særlig plaga med luft, han bare fiser masse;) Han er 4 1/2 mnd nå da, men vi ammer fortsatt om natta. Gjorde det litt i starten, men da ble han jo så våken.

Skrevet

Jeg gjorde aldri det på natta, med mindre hun virket urolig/utilpass. Hun sovnet stort sett alltid som en strek etter amming, så jeg så ingen grunn til å ta henne opp da. Vi samsov også :) ..Koselig tid! Nå er jenta mi snart ett år..:-O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...