Gjest Jente07♥ Skrevet 17. mai 2012 #1 Del Skrevet 17. mai 2012 Da tror jeg avgjørelsen er ganske klar, vi har to embryo i fryseboksen, og de har snart ligget i 5 år, altså fristen før de blir destruert. Jeg har jo ikke vært i dette "gamet" på noen år nå, men hang her inne veldig mye før. Har vært så heldig å få to prøverørsbarn! Hvordan er ståa i Haugesund om dagen, kan man bare ringe opp å spørre om søskenforsøk? Tenker vi prøver på et forsøk i aug/sept om det går. Er det noen forbredelser jeg bør tenke på, annet enn folat? Bør jeg som ikke har mensen ha et par mnd på p-piller eller annet for å få "rensket ut"? Huff føler meg virkelig grønn på dette nå, får ringe gyn over helga og bestille en time tenker jeg! Oioi, skrekkblandet fryd å ha tatt denne avgjørelsen!!! Andre i samme båt? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143937735-vurderer-s%C3%B8skenfors%C3%B8k-til-h%C3%B8sten-noen-som-vet-hvordan-det-st%C3%A5r-til-i-haugesund-for-tiden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
En to og tre Skrevet 18. mai 2012 #2 Del Skrevet 18. mai 2012 Hei!! Så spennende!!! Vi er i akkuratt samme båt, har eskimoer som i mars hadde ligget 5 år på frys. Ringte Haugesund i januar og spurte hvordan det lå ann, og allerede 2 uker etterpå var jeg i gang med medisiner. Forsøket har siden det blitt avbrutt to ganger og får på mandag vite om det endelig kan være klar for innsett... Siden vi var godt i gang med forsøk da mars kom har eggene fått blitt værende i fryseboksen, selv om 5 år har passert Jeg har heller ikke mensen, var hos gyn i desember og fikk provera i 3 kurer for å rense ut, har siden fått primolut på sykehuset hver gang etter avbrutt forsøk for å få gang på det. Jeg trodde de bare lå på frys i tre år, men så sjekket jeg det plutselig opp og en venninne ga meg et spark bak og ba meg ringe, dagen etter ringte jeg og vi hadde opplegg! Det var utrolig masse følelser i sving da ja! Det blir spennende for dere også! Hvor mange egg har dere? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143937735-vurderer-s%C3%B8skenfors%C3%B8k-til-h%C3%B8sten-noen-som-vet-hvordan-det-st%C3%A5r-til-i-haugesund-for-tiden/#findComment-144244560 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente07♥ Skrevet 18. mai 2012 #3 Del Skrevet 18. mai 2012 Hei hei, ja da er vi i veldig samme båt:-) Så kjedelig du måtte avbryte, har måtte det selv noen ganger. Godt å høre de kan ligge lenger i frysen om vi evt må avbryte eller annet. Vi har kun to egg igjen, men har troen på at de kan fungere, ble gravid på første ferskforsøk fra det uttaket og også gravid på første fryseforsøket fra samme egguttak et år etter, hadde veldig god kvalitet og 8delte egg som ble fryst ned, så krysser fingrene! Nå har jeg to små som snart er 3 og 4 år og føler meg så uendelig heldig. Har veldig lyst på en 3.mann, og begynner å bli klar:-) Hvor mange egg har dere? Får krysse fingrene for at det blir innsett for deg neste gang. Hva tenker dere veien videre, om ikke dere blir gravide på frys? Her blir det nok noen private forøk etterhvert om det ikke blir noen baby av de eggene vi har. Hvor mange barn har dere? Hvor gamle er de? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143937735-vurderer-s%C3%B8skenfors%C3%B8k-til-h%C3%B8sten-noen-som-vet-hvordan-det-st%C3%A5r-til-i-haugesund-for-tiden/#findComment-144245573 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En to og tre Skrevet 19. mai 2012 #4 Del Skrevet 19. mai 2012 Det høres ut som noen perfekte egg, ja!:-) vi har fire egg, fryst ned i to omganger. Jeg husker bare de sa jeg fikk satt inn det aller beste, men at de andre var gode nok for frys. Vi har også to barn på snart 4,5 og 2,5 år. Føler meg superheldig!!!:-) Ble gravid på første ivf, og ble deretter spontant gravid, men endte i SA. 6 mnd etter satt spira igjen, for en herlig følelse!:-) Fjernet spiralen på sensommeren, men nå lar graviditeten vente på seg, virker som systemet i hele kroppen har gått helt i lås. Om vi ikke lykkes med fryseforsøka tror jeg muligens ikke vi kommer til å gå videre med nye ferskforsøk, men pipa kan jo selvsagt få en annen lyd om eskimoene ikke resulterer i baby. Jeg vet det er fare for risikosvangerskap, så viss dette ikke fungerer er det kanskje ikke meninga. Men å sitte med et tredje mirakel i armene hadde vært helt fantastisk!:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143937735-vurderer-s%C3%B8skenfors%C3%B8k-til-h%C3%B8sten-noen-som-vet-hvordan-det-st%C3%A5r-til-i-haugesund-for-tiden/#findComment-144245640 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå