Gå til innhold

35 dager inn i syklusen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det var kjekk lesning "Et lite nurk"! Testet du ofte eller gav du opp litt og tok en test etter langt om lenge? Jeg har testet 2 ganger, men tror det går enda litt tid før jeg tester igjen selv om jeg nå er på dag 36. Gidder ikke tyde streker og CB digital blir dyrt i lengden ;) Takk for litt håp Et lite nurk!

Dette går vår vei, Marolla! Ingen mens er tross alt et godt tegn!! ;)

Endret av Forventningsfull87

Jeg vet ikke enda... Er bare 8-9 uker på vei. Men jeg tror ikke jeg testet spesielt sent, jeg tror kroppen utsatte eggløsning i et par uker bare (muligens pga penicillin jeg tok på det tidspunktet) Dvs jeg antar jeg er 3 uker kortere på vei enn mensterminen. Noe som også stemte med digital ukesindikator :-)

Det var kjekk lesning "Et lite nurk"! Testet du ofte eller gav du opp litt og tok en test etter langt om lenge? Jeg har testet 2 ganger, men tror det går enda litt tid før jeg tester igjen selv om jeg nå er på dag 36. Gidder ikke tyde streker og CB digital blir dyrt i lengden ;) Takk for litt håp Et lite nurk!

Dette går vår vei, Marolla! Ingen mens er tross alt et godt tegn!! ;)

Om jeg ga opp ja!! Jeg brukte masse penger på tester i begynnelsen, banna og svertet over at jeg ikke fikk mensen før jeg plutselig fikk for meg at jeg kunne jo ta en ny el test. Den var positiv (tror det var rundt dag 40) så vi pøste på med nye aksjer. Jeg gadd fortsatt ikke å ta noe graviditetstest (hadde helt gitt opp denne syklusen) men tok en ny el test på dag 49! Den ble positiv og fikk positiv gtest dagen etter :-)

Så ikke gi opp folkens! Det er virkelig ikke over før tanta er der :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...