Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Først og fremst: Gratulerer med dagen:) Håper dere har kost dere i dag og sluppet unna det verste ruskeværet:)

Og så: Vi var på UL i går. Alt så bra ut med lille vennen og vi fikk flyttet termindatoen fra 26 til 21 oktober:) Hun klarte ikke å se om det blir gutt eller jente. Hun tippet svært usikkert og forsiktig på gutt, men hun sa vi ikke burde gå ut ifra det for hun hadde veldig vanskelig for å få sett. Spennende!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143937688-var-p%C3%A5-ul-i-g%C3%A5rd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst: Gratulerer med dagen:) Håper dere har kost dere i dag og sluppet unna det verste ruskeværet:)

Og så: Vi var på UL i går. Alt så bra ut med lille vennen og vi fikk flyttet termindatoen fra 26 til 21 oktober:) Hun klarte ikke å se om det blir gutt eller jente. Hun tippet svært usikkert og forsiktig på gutt, men hun sa vi ikke burde gå ut ifra det for hun hadde veldig vanskelig for å få sett. Spennende!!!

Da har vi samme termindato :) :)

Så bra alt var bra med den lille, og spennende :-))

Annonse

Skal tidlig jeg, 0845....I Drammen... Håper bare pappaen greier å komme fra på jobb og... Men blir veldig stas uansett:-) vi bestiller nok en 3d etter hvert, så han skal få bltt med uansett....

Du da?

Skal enda tidligere jeg kl 08.10 i molde :)

Heldigvis har samboeren fri på dagen men skal på jobb på ettermiddagen, så var heldig :)

Skal dere vite kjønn da? Vi har tenke hvorfor ikke. vi tenkte først å ikke vite det men nysgjerrigheten har kommet :P Men skal ikke si det til noen :P

Det er akkurat det jeg tenke på å :) Men har vært borti noen som fikk vite på ul at det var ei jente men når ungen kom så var det en gutt gitt :P Så er litt skeptisk enda hva jordmoren sier. Stor sjanse at det blir 3D bilde her og for å være helt på sikre siden :P

Ja gleder meg masse jeg å, bare 4 dager igjen nå :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...