Gå til innhold

Kvir meg til jeg blir gravid og skal...

Anbefalte innlegg

Fortelle det til arbeidsgiver. Har jobbet flere plasser der det har vert supernegativ stemning når noen blir gravid.

Det blir mer å gjøre for de andre dersom effektiviteten dabber litt av. Tilpassing er å se på som et ork. Og nåde den som sykmelder seg.

Så jeg har dårlig samvittighet for alt dette til og med FØR jeg er blitt gravid engang. Nå har jeg byttet arbeidsplass i november, så det er ikke sikkert alt er slik der. Men er likevel bekymret.

Noen som har opplevd noe? Positivt og negativt?

Fortsetter under...

jobber i enn typisk manne jobb.. blei negativ stemning følte eg.. lite kult.. men blei send på svangerskaps permisjon siden eg ikkje kunne jobbe med det er gjor..

damene synnest det er kjekkt men formannen merka eg blei irritert..

men whatever eg vil ha flere barn.. er ung og har 1 barn fra før.. må jo sje en gang før eller siden uansett.. :) kommer sikkert til og jobbe der om eg er så heldig og får nr 3 blir di sikkert enda surere :P tihi :P

Her gikk det heldigvis kjempefint. Sjefen var en av de første som fikk vite det, og jeg fikk en skikkelig bamseklem :) Han vet forresten godt at vi sliter med å få barn. Han blir helt sikkert glad på våre vegne neste gang jeg evt. blir gravid også (selv om det blir ganske mye "styr" med å tilrettelegge, skaffe og lære opp vikar etc, men mye av den jobben tar jeg jo selv også, da). Det går helt sikkert fint for deg også, Hannepålandet ;)

Signerer denne. Gruet meg så snart prevansjonen var kastet. Ble gravid etter 5 måneder og turte ikke si noe før uke 13. Gikk tålig greit håper jeg, men vet vel ikke det før jeg er tilbake i jobb neste uke. Har vært sykemeldt og det er aldri bra behandling etter noe sånt.. Synd at arbeidsplasser i 2012 skal være slik! Heldigvis har jeg gode kollegaer som viser glede over det om ikke sjefene gjør ;)

På jobben min er det grufullt å bli syk eller gravid.....

En sjef som kjefter for alt og ingenting og tilrettelegging er for pingler.

Er sykmeldt nå, men gruer meg fryktelig til å tilbake. Er for mye styr med denne prøvingen med medisiner, blodprøver og legetimer til at det passer sammen med jobb. I allefall for øyeblikket. Hvordan blir det når en starter med IVF? Er det mye legetimer og slik da? Gruer litt til det kjenner jeg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...