Elsa88 Skrevet 17. mai 2012 #3 Skrevet 17. mai 2012 Jeg fikk beskjed at jeg måtte møte opp med full blære. vet ikke hvorfor men får vel vite det neste uke
ebeline Skrevet 17. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 17. mai 2012 Hahaha to forskjellige svar ka. Har rota bort de andre reklame lappene som fylt med hoved papiret fra sus. Legen sa det var en vanlig svangerskaps kontroll så ja derfor jeg er forvirret
Temperance Skrevet 17. mai 2012 #5 Skrevet 17. mai 2012 Jeg har vært på UL på SUS to ganger, uten urinprøve begge gangene. Du hadde nok fått beskjed om det om du skulle hatt det med. Er det ordinær UL?
Lisse_01 Skrevet 17. mai 2012 #6 Skrevet 17. mai 2012 Jeg var på ordinær UL for 2 uker siden. Hadde ikke med urinprøve
Ullsokken Skrevet 17. mai 2012 #7 Skrevet 17. mai 2012 Grunnen til at man skal ha full blære er at livmoren kommer mer opp da, så det er lettere å se babyen på ul :-) dette sa gyn da jeg var på ul i sist svangerskap, jeg hadde selvfølgelig nettopp tissa, vanskelig å holde seg i flere timer i disse dager :-)
Elsa88 Skrevet 17. mai 2012 #8 Skrevet 17. mai 2012 Grunnen til at man skal ha full blære er at livmoren kommer mer opp da, så det er lettere å se babyen på ul :-) dette sa gyn da jeg var på ul i sist svangerskap, jeg hadde selvfølgelig nettopp tissa, vanskelig å holde seg i flere timer i disse dager :-) Jeg har heldigvis time kl 08.10 og blir kjørt opp til sykehuset Men skal ha på vekke klokke slik at jeg kan gå på do midt på natten slik at jeg slipper å slite sånn. Har ikke med det at jeg må opp om natten enda
ebeline Skrevet 17. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 17. mai 2012 Jepp det er ordinær ul jeg skal på så derfor jeg begynte å gruble litt. Er ikke før 1330 i måren.
Temperance Skrevet 17. mai 2012 #10 Skrevet 17. mai 2012 Du skal helt sikkert ikke ha med urinprøve på ordinær UL, det er ikke vanlig
Ullsokken Skrevet 19. mai 2012 #11 Skrevet 19. mai 2012 Du trenger nok ikke å være veldig tissetrengt, men sånn ikke tom og ikke full sikkert :-) blir jo stort sett litt trykking på magen, det er ikke godt om man er skikkelig tissetrengt....
November-spire-79 Skrevet 19. mai 2012 #12 Skrevet 19. mai 2012 Jeg fikk beskjed at jeg måtte møte opp med full blære. vet ikke hvorfor men får vel vite det neste uke Med full blære? Stakkars deg, det hørtes ikke godt ut. Så ubehagelig det er å gå rundt å holde seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå