Gå til innhold

*** IKM UKE 24 ***

Anbefalte innlegg

Mams og gutten - CB+ testene er notoriske for merkelige resultater. Jeg får så godt som alltid noe som ser ut som svakt positivt, selv om jeg ikke er gravid. Derfor skyr jeg dem nå. De er gode når man er litt over IKM - da er de tydelige - men for tidlig testing, ville jeg valgt en annen test, ja.

MA2010 - dumpt med negativ test - og jeg kjenner meg godt igjen i den "plukk fra hverandre testen, titt på den fra alle vinkler og i alle lysforhold"-taktikken - det gjør jeg og. Men jeg har etterhvert lært meg at kan jeg ikke se streken uten å plukke fra hverandre testen, jå - så er den sannsynligvis negativ. Det betyr jo ikke nødvendigvis at man ikke er gravid, bare at man testa litt tidlig. Dessuten har jeg hørt om flere som har fått negativ med RFSUs test, samme dag som de testa positivt med andre tester - så håpet er ikke ute!

Nå er jeg på dag 23 i syklus - forrige måned var syklusen kun på 23 dager - men mine sykluser er litt ustabile, så jeg er usikker på hva jeg skal kalle for IKM dagen.

Her er tempen fremdeles "høy" (ikke så veldig høy, men over cover-line), og jeg skulle ha testa i morges - men hadde ingen g-tester liggende (siden jeg svidde den siste av for to dager siden, enda jeg visste jeg ville få negativt utslag). Så jeg vurderer å stikke ut i lunjsen og kjøpe ny. Dog begynner ryggen å mensmurre, så vi får se...

Fortsetter under...

Synd at du fikk negativ test i dag MA2010! Så lenge mensen ikke kommer ,så er det jo fortsatt håp :)!

Najaden - Du får ut å kjøpe ny test, krysser fingrene for at mensen holder selg langt unna!

Jeg testet i dag tidlig, og i dag kom det også en ultrasvak strek, men innenfor tiden.

Tørr ikke glede meg for mye enda, blir nok ny test i morgen før jobb!

:)

God helg til alle!

*prøver 90* - bilde? Og et forsiktig gratulerer...

Jeg sprakk. Klarte ikke å vente, så jeg stakk avgårde og kjøpte test og testa.

Resultatet er - uansett om jeg studerer den i dagslys, kunstig lys, skygge, demontert eller hel - blanko.

Har ikke gitt helt opp, selv om det ikke ser spesielt positivt ut. Har en test til i veska som jeg tar i morgen tidlig, om ikke tanta er kommet innen da...

Annonse

Gratulerer så mye til dere med positiv test!!! Ser ut til at det er flere med spennende saker på gang også:)

Jeg tok en CB på onsdag, men den var negativ. IKM i morgen, så blir ikke flere tester med mindre TR ikke dukker opp. Sitter her med små mensmurringer og flyr på do og sjekker hele tiden. Samboeren min mener jeg hadde mensmurringer sist jeg ble gravid, men det husker jeg faktisk ikke (jeg har en del til vanlig).Hvordan er det med dere som er/har vært gravide i forhold til murringer før IKM?

Føler vel at TR kommer og det blir ny pp. Litt deppa om dagen da termin ville vært om 4-5 uker... Ekstra kjipt å tenke på når jeg ikke har blitt gravid igjen, men vet jo at det ikke bare gjelder meg.

Rosin i bolla?; jeg har hatt mensmurringer de gangene jeg har vært gravid. Men glemmer det mellom "hver" gang, og trodde at Tanta var på vei denne gangen også. Men det var altså ikke tilfelle, for testet positivt nå på mandag. ;-)

Ellers så har jeg nå sittet ute i gata vår her, ble bedt på øl av naboen. Hadde en munkholm alkofri og en vørterøl som jeg rev av etiketten på og gikk ut :) :). Ingen spurte ;) hahaha. Er jo bare såå kort på vei, og vil ikke annen skal vite noe ennå....

Rosin i bolla?; jeg har hatt mensmurringer de gangene jeg har vært gravid. Men glemmer det mellom "hver" gang, og trodde at Tanta var på vei denne gangen også. Men det var altså ikke tilfelle, for testet positivt nå på mandag. ;-)

Ellers så har jeg nå sittet ute i gata vår her, ble bedt på øl av naboen. Hadde en munkholm alkofri og en vørterøl som jeg rev av etiketten på og gikk ut :) :). Ingen spurte ;) hahaha. Er jo bare såå kort på vei, og vil ikke annen skal vite noe ennå....

Hmmm.. Tørr ikke håpe på noe, men ønsker jo så veldig. Løpet er ikke kjørt før tanta dukker opp, så får se hva morgendagen bringer...

Så bra du var snartenkt ang etikettene:) Og at ingen spurte! Veldig kjedelig å bli avslørt med en gang. Gratulerer så mye med graviditeten:)

Annonse

Gratulerer! Jeg fikk et kryss på Clearbluen min i dag, men da det hadde gått 10 minutter forsvant det, og bare den kontrollstreken ble igjen. Så jeg gir herved opp clearblue, og har investert i et annet merke. Ny test i morgen da;)

Gratulerer til dere med positive :)

Min ikm-dag kom og gikk i går uten tegn til tanta. Pleier å ha mye mensmurringer, nå har jeg bare litt innimellom. Hadde det sist jeg var gravid også, men det er lett å innbille seg ting... Testen jeg tok på morgenen i går var negativ. Så nå må jeg se om tanta viser seg snart, ellers blir det ny test om et par dager... Dyr "moro".

Nå er det kun 3 uker til det som hadde vært den lilles 1-års dag utfra termin i forrige svangerskap da jeg mistet i uke 14. Hadde vært så godt å være gravid igjen innen den tid, men det spørs nok om jeg er på vei inn i en ny pp... Får vente og se :)

TR kom på IKM-dagen. Veldig trist akkurat nå. Hadde håpa sånn på å være gravid før vår egentlig termin skulle vært.

Gratulerer så mye til dere gravide:)

Mandag 11.juni

*Renate, 4.pp

* anjamor 4 pp

Tirsdag 12.juni

*PeppaPig

*Tanken

Onsdag 13.juni

*HåperPåNr2

*LilleTrille

*Najaden 13 PP

Torsdag 14.juni

*Gjia

Fredag 15.juni

*Prinsesse05,

st.hans prins09

'verpesjuk86,

reggy85

Lørdag 16.juni

*MA2010-prøver igjen!

*Prøver90

*Rosin i bolla?

Søndag 17.juni

*Pærefrø

*Litol87

~Lena~

Mmbaby

Ny PP

*PeppaPig

* ~Lena~

* Rosin i Bolla?

**

GRAVIDE

*Gjia

*prinsesse05, St hans prins09.

*reggy85

så vidt jeg tør å gjøre dette, men etter 5 positive tester, så gjør jeg det. Skal uansett ta en digital med ukeindikator i løpet av uka, må se at det står gravid der før jeg slipper jubelen helt løs!

:)

Mandag 11.juni

*Renate, 4.pp

* anjamor 4 pp

Tirsdag 12.juni

*PeppaPig

*Tanken

Onsdag 13.juni

*HåperPåNr2

*LilleTrille

*Najaden 13 PP

Torsdag 14.juni

*Gjia

Fredag 15.juni

*Prinsesse05,

st.hans prins09

'verpesjuk86,

reggy85

Lørdag 16.juni

*MA2010-prøver igjen!

*Prøver90

*Rosin i bolla?

Søndag 17.juni

*Pærefrø

*Litol87

~Lena~

Mmbaby

Ny PP

*PeppaPig

* ~Lena~

* Rosin i Bolla?

**

GRAVIDE

*Gjia

*prinsesse05, St hans prins09.

*reggy85

*Prøver90

Prøver90 ; jeg er der selv, 5-6 knallpositive billigtester, men må se det svart på hvitt på en digital en før jeg tror det.,så har bestilt en digital fra billige.tester.no, så slipper jeg å gå på de lokale apoteket her.... Skal ære veldig hemmelig de første 12 ukene, Ottar ikke sjans på at noen ser meg kjøpe. ;);)

prinsesse05 , -

st.hans prins09: Vanskelig å forstå ja!

Jeg skulle egentlig vært over 14 uker på vei nå, så vi er overlykkelige over at det klaffet så fort igjen!

Jeg har også bestilt derfra og har den liggende, syns det er kjekt å bestille derfra når man ikke vil bli avslørt!

. Men kommer nok til å vente noen dager da jeg er livredd for at den viser "ikke gravid"!

prinsesse05 , -

st.hans prins09: Vanskelig å forstå ja!

Jeg skulle egentlig vært over 14 uker på vei nå, så vi er overlykkelige over at det klaffet så fort igjen!

Jeg har også bestilt derfra og har den liggende, syns det er kjekt å bestille derfra når man ikke vil bli avslørt!

. Men kommer nok til å vente noen dager da jeg er livredd for at den viser "ikke gravid"!

Hvordan skifter jeg nick? Har jo et veldig tungvindt ett!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...