Gå til innhold

*** IKM UKE 24 ***

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye til dere med positive tester!!! :D

Jeg prøver å la være å teste før ikm-dagen (lørdag), men er usikker på om vi traff el denne pp... Mulig jeg ikke klarer å vente, og at det blir en test i morgen ;) Forrige pp hadde jeg MASSE symptomer og var ikke gravid, nå har jeg ingen symptomer, kanskje det er et godt tegn...? :)

Fortsetter under...

Nå er jeg forberedt på at mensen kommer. Har et forferdelig søtsug og menssmerter som kommer og går...

Jeg syns forøvrig at om tr skal komme, så kan hun kommer nå med en gang, slik at vi raskest mulig kan starte ny pp :)

Har ikke testet enda, har IKM på lørdag, så velger å vente å se om mensen kommer! :)

Gratulerer til alle gravide:) Her er det testedag i morgen... har testet med billigstrimler fra ebay i dag, men de er negative, så tror ikke det blir noe denne gangen.

Kan jeg egentlig være sikker på at et negativt resultat er riktig i morgen? Fest på lørdag, og vil ikke drikke hvis jeg er gravid... noen som vet??

Annonse

Gratulerer så masse til dere med positive tester allerede, og håper det blir flere positive tilbakemeldinger denne uken!! :-)

Peppapig; Så dumt at tr dukka opp hos deg da :-(

Krysser fingrene for at neste måned blir din, da blir det en mars baby :-) tvi tvi <3

Tror løpet er kjørt for meg denne pp, merket litt lyserosa på papiret idag.. Har også endel mensmurringer, så den kommer vell imorgen tidlig :-(

Mandag 11.juni

*Renate, 4.pp

* anjamor 4 pp

Tirsdag 12.juni

*PeppaPig

*Tanken

Onsdag 13.juni

*HåperPåNr2

*LilleTrille

*Najaden 13 PP

Torsdag 14.juni

*Gjia

Fredag 15.juni

*Prinsesse05,

st.hans prins09

'verpesjuk86,

reggy85

Lørdag 16.juni

*MA2010-prøver igjen!

*Prøver90

*Rosin i bolla?

Søndag 17.juni

*Pærefrø

*Litol87

~Lena~

Mmbaby

Ny PP

*PeppaPig

* ~Lena~

**

GRAVIDE

*Gjia

*prinsesse05, St hans prins09.

*reggy85

Da går jeg videre inn i neste pp.,

...og så steg tempen igjen - så håpet er faktisk ikke ute! I dag er jeg på dag 22 i syklusen. I forrige syklus kom tanta på dag 23, og jeg begynte å spotte på ettermiddagen på dag 22. Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og krysse fingrene for et mirakel ;-D

Jeg må jo bare si at jeg ikke har trua denne gang. Ikke et symptom å spore, sterk tvil om el faktisk har funnet sted (har hatt en liten temp-økning, men langt mindre enn jeg pleier å ha). Dersom OvuViwe har rett, var el tre dager etter siste humping, så oddsen for at det klaffet er heller dårlig - selv om det jo teoretisk sett KAN hende.

...Og jeg klarte ikke å dy meg i går - tross tempfall - jeg testet. Den var så hvit at blendavaska klær så skittengule ut i forhold...

Annonse

Jeg tok en test i morges, den ble svak svak positiv etter tidsfristen.

Vet at jeg skal se på den som ugyldig, men den eneste gangen jeg har opplevd dette tidligere er da jeg ble gravid på mars, så jeg må innrømme at jeg er litt spent..

Ny test i morgen tidlig tenker jeg :)

Prinsesse - dersom OvuView stmmer, så er jeg bare på dag 8 dpo i dag, så det var nok for tidlig, uansett. Om jeg ikke begynner å spotte i dag, skal jeg teste i morgen tidlig igjen.

jeg begynte å teste 8dpo og hadde helt hvite tester helt frem til 10dpo og da var den så svak at det var sannelig ikke godt å si om det var en strek der eller ikke :) men det var det jo :)

syns du skal smøre deg litt med tålmodighet jeg:)

jeg begynte å teste 8dpo og hadde helt hvite tester helt frem til 10dpo og da var den så svak at det var sannelig ikke godt å si om det var en strek der eller ikke :) men det var det jo :)

syns du skal smøre deg litt med tålmodighet jeg:)

Hvor får man kjøpt en krukke av det? Tålmodighet, altså ;). Ja, jeg vet at jeg er for utålmodig. Sist gang testa jeg blenda på dag 7 dpo, og svakt positivt på morgenen 9 dpo - litt sterkere på ettermiddagen 9dpo. Så det er håp i hengende snøre :).

*Prøver90* - så spennende! Hvilken type test var det?

Jeg ville tatt en ny test i ettermiddag, jeg - men så er jeg jo erklært testoman, også da ;).

En test (stav) fra billige tester, og det var de jeg brukte sist jeg opplevde det samme også.

Blir nok jeg venter til i morgen jeg, skal på jobb i ettermiddag, så da får jeg tankene over på noe annet en testing uansett ;)

Ser forresten det er litt spennende med temperaturen din, krysser fingrene for at det er noe der :)

spennende da, *Prøver90*.. jeg har litt samme greia her.. Tok en clearblue i dag tidlig, og fikk en halv skyggestrek fra toppen og ned til midten.. Aner ikke hvordan jeg skal tolke denne?? Noen som har fått halv skyggestrek på clearblue +? Blir uansett ny test på lørdag..

spennende da, *Prøver90*.. jeg har litt samme greia her.. Tok en clearblue i dag tidlig, og fikk en halv skyggestrek fra toppen og ned til midten.. Aner ikke hvordan jeg skal tolke denne?? Noen som har fått halv skyggestrek på clearblue +? Blir uansett ny test på lørdag..

Veldig spennende er det, klarer nesten ikke vente med å teste i morgen tidlig!

Har ikke hørt noe om en slik strek før jeg i allefall. Du har ikke en annen type test du kan prøve da?

ønsker deg lykke til med testingen, og håperpå positivt utfall for oss begge :)

Lykke til med testing til deg også MA2010-prøver-igjen!

:)

Nei, tenker at den er sikkert negativ, men klarer ikke å legge fra meg tanken på at det kanskje er noe der.. Lykke til med test i morgen!! Jeg må nok vente til lørdag:(

ønsker MA2010-prøver også lykke til!

Gleder meg til å høre fra dere i morgen:) Gud så slitsomt det er med prøving.... ;)

Takk for lykkeønskninger - testen var nok negativ, selv om jeg etter å ha plukket den fra hverandre syns jeg kan skimte en skygge på stripsen... (jada, her granskes det med lommelykt :P). Nå ser jeg om tanta kommer i morgen, hvis ikke blir det ny test mandag :)

Lykke til dere andre også, og god helg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...