Gå til innhold

*** IKM UKE 24 ***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mandag 11.juni

*

Tirsdag 12.juni

*PeppaPig

Onsdag 13.juni

*LilleTrille

Torsdag 14.juni

*

Fredag 15.juni

*prinsesse05, st hans prins09

'verpesjuk86, reggy85

Lørdag 16.juni

*Rosin i bolla?

* Prøver90

Søndag 17.juni

*Litol87,Pærefrø

GRAVID

*

Ny PP

*

lykke til alle sammen! håper det klaffer <3

negativ el-test i går ettermiddag. jeg pleier å få positivt på dag 11.. prøver igjen i ettermiddag, men har ingen tegn på at el er nært forestående.... rart... sykluser på 25 dager.

Jeg har også 25-25 dagers sykluser og pleier å ha el på dag 11 eller 12.

Men denne gangen her kom el på dag 16!! Så den er kanskje litt

forsinket hos deg også...

Ja jeg håper det at den er forsinket... Men jeg er faktisk redd for at jeg fikk en megatidlig eggløsning, kanskje allerede mandag... Da har jeg i såfall gått glipp av hele greia :o ... Kan aldri huske at j har hatt annet enn el på dag 11 og 12. Jajaja, det er litt surt å bli lurt må jeg si....

Usj hvis den kom tidlig.. Håper ikke det!!

Tror ikke el kom tidlig, men at dette er en syklus uten el :-( . Det har jeg ikke opplevd før... Veldig kjipt å ikke få sjansen denne pp. Tempen indikerer at el ikke har vært, og negative el tester. Pleier åpnere at jeg er øm i eggstokkområdet, og det har jeg ikke merket denne pp.

Lurer på hvorfor slikt skjer?

negativ el-test i går ettermiddag. jeg pleier å få positivt på dag 11.. prøver igjen i ettermiddag, men har ingen tegn på at el er nært forestående.... rart... sykluser på 25 dager.

Jeg har også 25-25 dagers sykluser og pleier å ha el på dag 11 eller 12.

Men denne gangen her kom el på dag 16!! Så den er kanskje litt

forsinket hos deg også...

Ja jeg håper det at den er forsinket... Men jeg er faktisk redd for at jeg fikk en megatidlig eggløsning, kanskje allerede mandag... Da har jeg i såfall gått glipp av hele greia :o ... Kan aldri huske at j har hatt annet enn el på dag 11 og 12. Jajaja, det er litt surt å bli lurt må jeg si....

Usj hvis den kom tidlig.. Håper ikke det!!

Tror ikke el kom tidlig, men at dette er en syklus uten el :-( . Det har jeg ikke opplevd før... Veldig kjipt å ikke få sjansen denne pp. Tempen indikerer at el ikke har vært, og negative el tester. Pleier åpnere at jeg er øm i eggstokkområdet, og det har jeg ikke merket denne pp.

Lurer på hvorfor slikt skjer?

Jeg begynte å tempe etter ca 4 pp, nå er jeg på min 8pp, siden jeg begynte å tempe har jeg opplevd 1 syklus uten EL å jeg tror jeg har en til nå denne pp. så det kan skje, men skal ikke sje ofte, da bør man kontakte lege.

men er jo litt rart da for monitoren viste EL igår men temp er fremdeles lav,(pleier normalt å stige dagen før EL) og da jeg ikke hadde EL viste ikke monitoren EL og svinga opp of ned hele PP..

Har noen av dere som temper følt at ikke EL er men monitor viser det og tempen har steget senere enn den burde.. har jeg forstått det rett skal temp stige samme dag eller dagen etter? ikke 2 dager eller mer senere??

I dag, 4 DPO, har jeg vært skikkelig sår i puppene.. Pleier å bli det når jeg venter mensen, men bare noen få dager før og ikke så vondt som nå. Men er det ikke litt tidlig å kjenne det hvis jeg er gravid også? Er så lenge siden sist, at jeg husker ikke helt... :-) Noen som vet?

Annonse

I dag, 4 DPO, har jeg vært skikkelig sår i puppene.. Pleier å bli det når jeg venter mensen, men bare noen få dager før og ikke så vondt som nå. Men er det ikke litt tidlig å kjenne det hvis jeg er gravid også? Er så lenge siden sist, at jeg husker ikke helt... :-) Noen som vet?

Sår/øm i puppene hadde jeg sist gang jeg var gravid, men kan søren meg ikke huske når ømheten kom. Det var så ille at jeg ikke kunne sove på magen og jeg husker det gjorde vondt bare jeg gikk opp trapper. Jeg husker bare at dette tegnet kom veldig tidlig og ga seg etter en stund for så å komme tilbake for fullt i 3.trimester.

Krysser fingrene for at det er et tidlig tegn for deg :)

7 dager til ikm, men jeg føler meg absolutt ikke gravid. Har mest sannsynlig ikke klaffet så da blir det pause til etter sommeren med el tester osv...

Jeg kjøper en test til fredag og hvis den er negativ så gidder jeg ikke kjøpe flere.. Da skal jeg heller nyte laaange sommeraftener og glede meg til ferien enn å teste for el og ha kjipe 2 uker venteperioder mellom el og ikm ;)

Mandag 11.juni

*

Tirsdag 12.juni

*PeppaPig

Onsdag 13.juni

*LilleTrille

Torsdag 14.juni

*

Fredag 15.juni

*prinsesse05, st hans prins09

'verpesjuk86, reggy85

Lørdag 16.juni

*Rosin i bolla?

* Prøver90

Søndag 17.juni

*Litol87,Pærefrø

~Lena~

GRAVID

*

Ny PP

*

Tror jeg hører hjemme her jeg!

Hvordan går det med dere jenter? :)

Har blitt litt kluss i lista - har forsøkt å rette den opp...

Mandag 11.juni

*Renate, 4.pp

* anjamor 4 pp

Tirsdag 12.juni

*PeppaPig

*Tanken

Onsdag 13.juni

*HåperPåNr2

*LilleTrille

*Najaden 13 PP

Torsdag 14.juni

*Gjia

Fredag 15.juni

*Prinsesse05,

st.hans prins09

'verpesjuk86,

reggy85

Lørdag 16.juni

*MA2010-prøver igjen!

*Prøver90

*Rosin i bolla?

Søndag 17.juni

*Pærefrø

*Litol87

~Lena~

GRAVID

*

Ny PP

*

Annonse

Positiv EL test idag, så jeg har ikke IKM på mandag, men onsdag uke 25. Men begynner å teste 11 DPO om ikke mensen er kommet til da. Den har kommet på 10 DPO de siste to syklusene. Aksjer var lagt inn om søndagen, i dag også blir det litt i morgen og tjær'å og, for på torsdag reiser vi på ferie til svigers. Så EL kunne ikke ha kommet på et bedre tidspunkt enn nå, selvom jeg er på dag 48 i syklusen min.

Dagene mellom EL og IKM er så lange..

Og jeg er jo bare 4 dpo enda, hvordan skal dette gå :blink:

Hvordan går det med dere andre? :)

Dagene er aaaaltfor lange!!

Jeg som ikke skulle teste før ikm dagen denne gangen klarte selvfølgelig ikke å la vær!

Er jo altfor tidlig å teste enda, men jeg bare måtte.

Den var selvfølgelig blendahvit. Jeg prøvde å se etter skyggestrek eller hvertfall noe som kunne gi meg et bittelite håp, men testen var det perfekte eksempel på hvordan en negativ test skal se ut.

Så jeg ble jo litt deppa og heiv i meg et par boller og en sjokolade. Så nå er jeg enda litt mer deppa siden jeg prøver å gå ned litt i vekt også og trøstespising hjelper jo ikke akkurat ;)

Takk og lov for at det er en ny dag imorgen!

Dette tegner til å bli en merkelig syklus. El skulle i teorien vært lørdag eller søndag, og jeg har hatt el-slim i flere dager - men ingen temperaturøkning. Så det ser ut til at a) el er uteblitt eller B) el er kraftig forsinka. Det betyr at jeg sannsynligvis burde skifte uke til uke 25 :(.

Dette tegner til å bli en merkelig syklus. El skulle i teorien vært lørdag eller søndag, og jeg har hatt el-slim i flere dager - men ingen temperaturøkning. Så det ser ut til at a) el er uteblitt eller B) el er kraftig forsinka. Det betyr at jeg sannsynligvis burde skifte uke til uke 25 :(.

Jeg fikk ikke EL denne måneden heller, sjekket med temperaturmåling. Hadde heller ingen EL-slim og ikke øm i eggstokkområdet og fant ingen LH økning heller:-((. Skjønner ikke no.

Dagene mellom EL og IKM er så lange..

Og jeg er jo bare 4 dpo enda, hvordan skal dette gå :blink:

Hvordan går det med dere andre? :)

Dagene er aaaaltfor lange!!

Jeg som ikke skulle teste før ikm dagen denne gangen klarte selvfølgelig ikke å la vær!

Er jo altfor tidlig å teste enda, men jeg bare måtte.

Den var selvfølgelig blendahvit. Jeg prøvde å se etter skyggestrek eller hvertfall noe som kunne gi meg et bittelite håp, men testen var det perfekte eksempel på hvordan en negativ test skal se ut.

Så jeg ble jo litt deppa og heiv i meg et par boller og en sjokolade. Så nå er jeg enda litt mer deppa siden jeg prøver å gå ned litt i vekt også og trøstespising hjelper jo ikke akkurat ;)

Takk og lov for at det er en ny dag imorgen!

Jeg kjenner meg så igjen i det du sier! Jeg skulle vente helt til IKM denne gangen, men i dag, en uke før har jeg selvfølgelig begynt testingen... Er det mulig?? Og den er selvfølgelig helt hvit nå... Blir helt skrullete av det her B)

Vil helst holde meg unna testingen, men blir vel en ny en i morgen osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...