Gå til innhold

*** IKM UKE 24 ***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

prinsesse05: Kikka på kartet nå og jeg bor nesten 10timer unna New Orleans, trodde det var nærmere. Selv bor jeg i Dallas, Texas og ja det er helt herlig her! Elsker klimaet!! Eneste jeg ikke digger helt er alle de ekle krypdyrene og insektene. Her om dagen så måtte jeg bli kvitt en slange i hagen - var ikke særlig høy i hatten da. Det var en liten en som ikke var så giftig men dog..

Så kult at du kanskje flytter med dem! Blir det New Orleans (Luling) eller i nærheten? hihihi man blir vant til drikken her nede. Jeg drikker for det meste unsweet ice-tea - tror det er nasjonaldrikken i sør haha alle steder selger det. Holder meg unna cola på dispenser, ber heller om å få cola på glass :)

Jeg visste ikke det om folat. Kreft altså? Uff!!

Mandag 11.juni *

Tirsdag 12.juni *

PeppaPig

Tanken

Onsdag 13.juni *

Torsdag 14.juni *

Fredag 15.juni *

Lørdag 16.juni *

MA2010-prøver igjen!

Søndag 17.juni *

***************** GRAVID *

***************** Ny PP *

Er bare på 2pp, men utålmodig som bare det!! ;)

Annonse

Skreiv meg på igjen, hadde falt bort :P

Mandag 11.juni *

Tirsdag 12.juni *

PeppaPig

Tanken

Onsdag 13.juni *

HåperPåNr2

Torsdag 14.juni *

Fredag 15.juni *

Lørdag 16.juni *

MA2010-prøver igjen!

Prøver90

Søndag 17.juni *

***************** Ny PP

Skreiv meg på igjen, hadde falt bort jeg også;-)

Mandag 11.juni *

Tirsdag 12.juni *

PeppaPig

Tanken

Onsdag 13.juni *

HåperPåNr2

Torsdag 14.juni *

Fredag 15.juni *

Prinsesse05, st.hans prins09

Lørdag 16.juni *

MA2010-prøver igjen!

Prøver90

Søndag 17.juni *

***************** Ny PP

Sånn pærefrø, da er du inne;-))

Mandag 11.juni *

Tirsdag 12.juni *

*PeppaPig

*Tanken

Onsdag 13.juni *

*HåperPåNr2

Torsdag 14.juni *

Fredag 15.juni *

*Prinsesse05, st.hans prins09

Lørdag 16.juni *

*MA2010-prøver igjen!

*Prøver90

Søndag 17.juni *

*Pærefrø

***************** Ny PP

Annonse

Da har jeg lagt den inn Gjia!

Her er er link til hvordan du lager smileys

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143899732-slik-lager-du-smiletegn-og-andre-emotiocons/

Mandag 11.juni *

Tirsdag 12.juni *

*PeppaPig

*Tanken

Onsdag 13.juni *

*HåperPåNr2

Torsdag 14.juni *

*Gjia

Fredag 15.juni *

Lørdag 16.juni *

*MA2010-prøver igjen!

*Prøver90

Søndag 17.juni *

*Pærefrø

***************** Ny PP

Da er du også lagt til :D

Håper på å oppdatere denne listen med alle under "gravid" om et par 3-4 uker :)

Mandag 11.juni *

Tirsdag 12.juni *

*PeppaPig

*Tanken

Onsdag 13.juni *

*HåperPåNr2

*LilleTrille

Torsdag 14.juni *

*Gjia

Fredag 15.juni *

Lørdag 16.juni *

*MA2010-prøver igjen!

*Prøver90

Søndag 17.juni *

*Pærefrø

***************** Ny PP

:rolleyes:

Peppapig; jeg flytter ikke ned til USA, blir bare å besøke familien innimellom;-))). Vet ikke helt hvor de skal bo hen ennå, det er ikke klart! Så det blir jo spennende;-). Ja husker godt alle krypa de nede;-)))). Det var en sånn lizard på veggen i stua, vi fanget den i et glass etter mye tjo hei hahaha! Slanger så vi på plen, og en påkjørt liten krokodille lå i grøftekanten. Så var det en kveld vi skulle gå til wall mart, det var rett borti strøket der. Da vi skulle gå hjem "haglet" det med slike svarte, kraftige mygg som beit noe innemari!!!! Vi måtte ringe for å bli hentet. Det var helt svart med mygg! Men et herlig klima;-). Trivdes kjempegodt, og veldig hyggelig befolkning.

Uff, virker som en eeeevighet til EL. Pleier å ha det på dag 12. Idag er vi på dag 4 liksom.... Hvordan få tiden til å gå?? Kjenner veldig på utolmodigheten denne gangen..... Puuuuh :-p

jeg var hos gynekologen forresten og fikk sjekket opp at alt står bra til down under og det gjorde det heldigvis! var litt redd for at jeg skulle ha fått tilbake vanncystene mine men alt var tipp topp :) :) utrolig lettelse, nå må jeg bare vente på prøvesvarene til mannen men kjenner at det hjalp på utålmodigheten å vite at alt er bra med meg. hvis noen trenger å gå til gynekolg i oslo området så var stensløkken på balderklinikken uuuuutrolig koselig og veldig flink! hun kan anbefales på det varmeste :)

Mandag 11.juni *

Tirsdag 12.juni *

*PeppaPig

*Tanken

Onsdag 13.juni *

*HåperPåNr2

*LilleTrille

*Najaden 13 PP

Torsdag 14.juni *

*Gjia

Fredag 15.juni *

Lørdag 16.juni *

*MA2010-prøver igjen!

*Prøver90

Søndag 17.juni *

*Pærefrø

***************** Ny PP

Over hit - tanta er på plass, og ny PP er i gang. Denne blir en tvilsom periode, da min kjære er bortreist rundt EL - men vi får håpe at det KAN klaffe likevel.

prinsesse05: Spennende. Når er det de har planer om å flytte da, og for hvor lenge? Håper de havner nedi sør da, er jo her det er deilig klima hihihi

hihi de lizards (anole som de heter her) har vi skikkelig mange av her. Syns de er så søte jeg - pluss at de spiser edderkopper og andre ekle småkryp så jo fler vi har av de jo bedre :D Hvis du syns myggen er stor så ta en titt på vepsen som er her, de er på størrelse med lastebiler! Jeg blir dårlig bare av å tenke på det...

Håperpånr2: For en lettelse det må ha vært! Hva er vanncyster for noe forresten (jeg er litt lat idag og gidder ikke google hehe).

Najaden: Dere får bare legge inn aksjer helt til siste stund. Sist gang det klaffet for meg så skulle mannen dra på jobbreise akkurat rundt el. Så vi la inn askjer rundt 5 på morgenen den dagen han skulle reise (han skulle ta et fly som gikk rundt 7-8) og jommen satt den ikke.. Det hadde jeg aldri regnet med for å være ærlig :)

vanncyster er helt normalt å få på eggstokkene (det er det som navnet beskriver). de pleier å sprekke av seg selv men hvis de ikke gjør det så må det gjøres noe med. hatt en del mensmurringer gjennom hele syklusen min så trodde kanskje jeg hadde fått det og var derfor jeg ikke ble gravid nå så fort som sist.. :) men alt var jo fint og mannen fikk sædprøve tilbake i går og der var alt tipp topp også. så håper en liten spire fester seg nå i sommermånedene :)

vanncyster er helt normalt å få på eggstokkene (det er det som navnet beskriver). de pleier å sprekke av seg selv men hvis de ikke gjør det så må det gjøres noe med. hatt en del mensmurringer gjennom hele syklusen min så trodde kanskje jeg hadde fått det og var derfor jeg ikke ble gravid nå så fort som sist.. :) men alt var jo fint og mannen fikk sædprøve tilbake i går og der var alt tipp topp også. så håper en liten spire fester seg nå i sommermånedene :)

Ah ok :)

Ja jeg håper vi alle får full pott nå på sommeren!

Og supert at alt var bra med mannen din sin prøve også! Da er det bare å kjøre på da hihihi

Mandag 11.juni

*Renate, 4.pp

Tirsdag 12.juni

*PeppaPig

*Tanken

Onsdag 13.juni

*HåperPåNr2

*LilleTrille

*Najaden 13 PP

Torsdag 14.juni

*Gjia

Fredag 15.juni

Lørdag 16.juni

*MA2010-prøver igjen!

*Prøver90

Søndag 17.juni

*Pærefrø

GRAVID

*

Ny PP

*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...