Gå til innhold

*** IKM UKE 24 ***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Da har jeg tatt billigtest nr 2, og den er positiv den også :) .

Tok tempen i dag også, 37,13. For 10 dager siden var den 36,79. Jeg er veldig glad, men samtidig er jeg veldig redd for å oppleve SA igjen, som jeg gjorde i januar. Har også hatt en SA før de to barna jeg har , men det er noen år siden det nå. Så jeg har opplevd to SA med mange år imellom da. Den første var VELDIG smertefull, den andre mer menssmerteaktig.

Gjia; bra beskrevet ift til søsteren din :lol: . Det er sånn jeg føler det også; Hvor kom denne spiren fra :P .

Lykke til alle dere andre her, jeg følger daglig med på tråden her, og xxxx for at dette blir en kjempegravidetråd :D .

Jeg har faktisk hatt en ørliten tempstigning, og OvuView har satt blomst (som indikerer at jeg har hatt el) - men hvis el var den dagen ovuView har satt, så hadde vi ikke hatt sex på tre dager, så selv om sjansen teoretisk er der, har jeg overhodet ikke troa. Men OM mensen ikke er kommet til fredag, skal det testes, okkesom :-)

Prinsesse - så utrolig flott at du er gravid, på tross av at du ikke trodde dette var din måned! Det gir håp :)

Reggy85 - spennende! Det virker svært lovende!

Annonse

Jeg som har gått rundt og vært så sinna på kroppen min for manglende EL , skjønner bare ikke når det egget har sluppet. Tok digitale EL tester f.o.m CD 11 og t.om CD 15. Negative alle sammen! Så ble det i tillegg lite sengekos fordi jeg var skuffet over kroppen min, og sur :rolleyes: . Det er visst ikke alltid til å forstå :) .

Dette er tredje gangen jeg blir gravid akkurat DEN måneden jeg brukte solvipect hostesaft. 20 ml x 3 pr dag fra Cd 6 til EL. Første gang i 4pp, da ble jeg gravid(han er tre år nå), andre gangen i 4pp igjen, men ble SA. Tok hostesaft i denne pp, som jeg kaller 2pp etter SA, og er nå gravid igjen. Så jeg har trua på Solvipect ;). Alt kan jo være tilfeldig da men...... Synes det er rart når det har fungert 3 ggr for meg!

Mandag 11.juni

*Renate, 4.pp

* anjamor 4 pp

Tirsdag 12.juni

*PeppaPig

*Tanken

Onsdag 13.juni

*HåperPåNr2

*LilleTrille

*Najaden 13 PP

Torsdag 14.juni

*Gjia

Fredag 15.juni

*Prinsesse05,

st.hans prins09

'verpesjuk86,

reggy85

Lørdag 16.juni

*MA2010-prøver igjen!

*Prøver90

*Rosin i bolla?

Søndag 17.juni

*Pærefrø

*Litol87

~Lena~

Mmbaby

GRAVIDE

*Gjia

*prinsesse05, St hans prins09.

åååååhhhh, jeg har så lyst å teste, men det er for tidlig! Det kribler etter å teste, og jeg sitter seriøst og vurderer om jeg skal stikke på apoteket og tisse på en pinne Nå!

I og med at EL (om den kom) kom flere dager senere i denne PPen enn i forrige, så burde jeg vel sette IKM til senere.

Jeg testet positivt i går, mandag, og har ikm fredag. Men jeg mistenker en veldig tidlig eggløsning pga at jeg fikk negativ EL test fra og med dag 11. Da har jeg mest sannsynlig hatt EL på dag 9 EL 10!

Har alltid hatt el på dag 11 eller 12 tidligere.

Et STORT DUNDRENDE HURRA for alle som har testet positivt! Jeg krysser fingrene for alle andre som er i sine testedager nå!!

Her så kom tr krypende igår ettermiddag så jeg er over i ny pp. Men nå skal sommeren nyyytes og jeg legger vekk alle tanker om babylaging (hvertfall for resten av uka hehe)

Mandag 11.juni

*Renate, 4.pp

* anjamor 4 pp

Tirsdag 12.juni

*PeppaPig

*Tanken

Onsdag 13.juni

*HåperPåNr2

*LilleTrille

*Najaden 13 PP

Torsdag 14.juni

*Gjia

Fredag 15.juni

*Prinsesse05,

st.hans prins09

'verpesjuk86,

reggy85

Lørdag 16.juni

*MA2010-prøver igjen!

*Prøver90

*Rosin i bolla?

Søndag 17.juni

*Pærefrø

*Litol87

~Lena~

Mmbaby

Ny PP

*PeppaPig

**

GRAVIDE

*Gjia

Takk peppaPig!! Jeg er rimelig forundret over at det klaffet i denne PP, det hadde jeg ikke i min villeste fantasi trodd!!! Jeg testet kun fordi jeg hadde kjøpt en bunke billigtester, og fordi jeg tenkte at jeg jammen skulle ha litt moro selv om det ikke hadde klaffet. Så øynene ble store og haken datt så langt ned den kunne komme da det dukket om to streker... Men det er veldig tidlig da, og mye kan skje. Håper å komme helt i mål denne gangen. Har du prøvd den solvipect hostesaft? Det har klaffet for meg i tre forskjellige PP er som jeg har tydd til det i desperasjon. Viktig at virkestoffet er guaifenesin i den hostesaften du velger. Dette leste jeg om på en hjemmeside som tilhørte en fertilitetsklinikk;-))

Uansett, masse lykke til videre, jeg skal følge med på deg i din neste pp!

Mandag 11.juni

*Renate, 4.pp

* anjamor 4 pp

Tirsdag 12.juni

*PeppaPig

*Tanken

Onsdag 13.juni

*HåperPåNr2

*LilleTrille

*Najaden 13 PP

Torsdag 14.juni

*Gjia

Fredag 15.juni

*Prinsesse05,

st.hans prins09

'verpesjuk86,

reggy85

Lørdag 16.juni

*MA2010-prøver igjen!

*Prøver90

*Rosin i bolla?

Søndag 17.juni

*Pærefrø

*Litol87

~Lena~

Mmbaby

Ny PP

*PeppaPig

**

GRAVIDE

*Gjia

*reggy85

da kan jeg vel juble jeg også :)etter 3 positive tester på rappen siste døgnet begynner det sakte men sikkert å gå opp for meg:)

Gratulerer så masse igjen til dere som klarte det denne pp, lykke til til dere som enno håper, og ikke gi opp dere som går inn i ny pp, det sjer når man minst venter det! :)

Gratulerer så mye til dere med positive tester!!! :D

Jeg prøver å la være å teste før ikm-dagen (lørdag), men er usikker på om vi traff el denne pp... Mulig jeg ikke klarer å vente, og at det blir en test i morgen ;) Forrige pp hadde jeg MASSE symptomer og var ikke gravid, nå har jeg ingen symptomer, kanskje det er et godt tegn...? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...