Gå til innhold

nå er det 5 uker siden utskrapning, og

Anbefalte innlegg

Ingen tegn til mens ennå... Hva er normalt? Var 9-10 uker på vei, og slutta å småblø etter 14 dager. Testa etter 16 dager, da var hcg ute av kroppen. Ingen test slår ut nå.. Når kan jeg egentlug forvente mensen tilbake? Vil jo prøve på nytt. Har følt deler av denne uka at mensen kommer, kjennes sånn ut liksom, men ikke spor en gang..

Fortsetter under...

den der er litt kjip,jeg var også igjennom dette å testa positivt i 7 uker etterpå :-( fikk mensen etter 8 uker å er nå i rutine igjen å prøver nå på ny :) men siden du har negativ test nå så er nok ikke mensen så langt unna.

kanskje du er gravid igjenn? hadde en medisinsk abort den 25 april jeg. blødde i 3-4 dager før det gikk over til farget utflod i ca 5 dager. en uke etter dette fikk jeg negativ test ca. hvis kroppen er i gjenge igjenn skal jeg vel ha mensen neste uke.. hadde lette mens murringer for ca 1,5 uke siden. håper det var el ;)

får håpe det går rette veien til deg ;)

Jeg fikk mens etter 5 uker etter utskrapning og var 13 uker på vei. Tror de sa at det var vanlig at mens kom innen 4-8 uker. Skjønner så godt at du er utålmodig og vil starte opp. Og kanskje du allerede er gravid som 79 kvinne sier? Mange blir fort gravide etter utskrapning (jeg ble på 1. forsøk) og krysser fingre for at du også blir det. Masse lykke til!

Annonse

Gjest Østfold-80

Jeg var 10uker på vei,og etter utskrapingen så sluttet jeg å blø innen 1uka oxo fikk jeg mensen tilbake når det hadde gått 4uker.

Så nå er vi på første prøve periode etter ma. Håper det klaffer på første forsøk,hører det er så mange som har klart det med engang.

når jeg endelig ble klarert ette ma så fikk jeg beskjed om at d bare var å kjøre på,di vurderte utskrapning på meg men så ville di ikke alikevel for di ville ikke ødelegge ny pp på meg..tror d der er veldig inviduelt å at d kommer ann på hva kroppen takkler å ikke jeg :) håper også på en liten spire i denne pp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...