Makemyday Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 Er klar over at de er raske til å ringe for å selge abonnement på bladet, Men å ringe FØR babyen er født syntes jeg var litt i drøyeste laget! Man vet jo aldri hva som kan skje. Da er det jo ikke noe gøy å få foreldre og barn bladet dumpet ned i postkassen, hvis det skulle ha gått galt mener jeg. Før har de ringt rett etter hjemkomst fra sykehuset, men to uker før termin var litt tidlig synes nå jeg.
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 17. mai 2012 #2 Skrevet 17. mai 2012 Det som er HAKKET verre, er å bli oppringt av krybbedød foreningen med spørsmål om donasjon når man AKKURAT har kommet hjem fra sykehuset. Det opplevde jeg ved 2. fødsel. Den var ganske stygg syns jeg.
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 17. mai 2012 #3 Skrevet 17. mai 2012 helt enig. her ringte telefonselgeren fra f og b når jeg var 33 uker på vei... hele 7 uker før fødsel!!! ble ganske overasket selv... men den der krybbedød foreningen, den var drøy... en nybakt mor har nok bekymringer å forholde seg til! nei vet du hva...
Denise:-) Skrevet 18. mai 2012 #4 Skrevet 18. mai 2012 Den med krybbedødforeningen hendte meg også, rett etter andremann ble født. Snakker om å utnytte foreldre i en sårbar situasjon:(
uanonym Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Jeg ble også oppringt fra Foreldre og barn, har noen uker igjen til termin. Ble skikkelig irritert da selgeren ikke kunne/ville fortelle meg hvor de hadde fått navnet mitt fra. Jeg har ikke bestilt en eneste gratispakke eller meldt meg inn i noen bokklubb, og jeg nekter å tro at det er tilfeldig at de ringer akkurat nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå