Gå til innhold

Telefonselger fra F&B ringte FØR termin!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er klar over at de er raske til å ringe for å selge abonnement på bladet, Men å ringe FØR babyen er født syntes jeg var litt i drøyeste laget! Man vet jo aldri hva som kan skje. Da er det jo ikke noe gøy å få foreldre og barn bladet dumpet ned i postkassen, hvis det skulle ha gått galt mener jeg.

Før har de ringt rett etter hjemkomst fra sykehuset, men to uker før termin var litt tidlig synes nå jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er HAKKET verre, er å bli oppringt av krybbedød foreningen med spørsmål om donasjon når man AKKURAT har kommet hjem fra sykehuset. Det opplevde jeg ved 2. fødsel. Den var ganske stygg syns jeg.

Skrevet

helt enig. her ringte telefonselgeren fra f og b når jeg var 33 uker på vei... hele 7 uker før fødsel!!! ble ganske overasket selv...

men den der krybbedød foreningen, den var drøy... en nybakt mor har nok bekymringer å forholde seg til! nei vet du hva...

Skrevet

Den med krybbedødforeningen hendte meg også, rett etter andremann ble født. Snakker om å utnytte foreldre i en sårbar situasjon:(

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg ble også oppringt fra Foreldre og barn, har noen uker igjen til termin. Ble skikkelig irritert da selgeren ikke kunne/ville fortelle meg hvor de hadde fått navnet mitt fra. Jeg har ikke bestilt en eneste gratispakke eller meldt meg inn i noen bokklubb, og jeg nekter å tro at det er tilfeldig at de ringer akkurat nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...