Snartmammatil3 <3 Skrevet 17. mai 2012 #1 Del Skrevet 17. mai 2012 Har jeg blitt forvirret eller ikke... Sliter litt med å stole på samboeren min. Jeg er 21 uker på vei og vi har hatt sex to ganger etter at jeg ble gravid. Og det ligger ikke hos meg ang. det å ha lyst. Jeg har snakket og stlit spørsmål hvorfor han ikke er interessert. Unnskylder seg med at han er trøtt og sliten hele tiden. Begge jobber vi 100 %, så jeg synes det blir en litt dårlig unnskyldning. Han tar aldri iniativ til noe kos, jo et lite kyss og bli klødd på ryggen i noen minutter. Men jeg trenger noe mer. Føler at han nesten avskyr meg etter at jeg ble gravid. Det å bli gravid var noe han var mest ivrig på, jeg har to fra et tidligere forhold. Så dette med intimitet er noe jeg savner noe helt forferdelig. Kjenner jeg blir veldig trist og lei meg, gråter ofte. Han spør eller viser heller ikke så veldig stor interersse for den lille i magen heller. Er det bare jeg som har det sånn?????? Håper ting blir bedre etterhvert, jeg maser ikke, men prøver å snakke litt om det med han.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143937633-hjertesukk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea-Pea Skrevet 17. mai 2012 #2 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg forstår at du er fortvilet og såra. Selv har jeg vært suuuper senistiv for dette selv. Jeg har snakket med samboeren min, kranglet om det og grått ang det. Men noen ganger så har man bare ikke lyst, uten at det er noen spesiel grunn. Kanskje han faktisk er sliten. Vi har en tendens til å bli venlig overfølsom hvis vi blir avvist, jeg tror det er hormonene som spiller oss et puss. Det kans være at han er litt overveldet over graviditeten. Han er litt redd for magen og den lille som ligger inni der. Noen menn er redd for at sex skal skade fosteret eller at du skal få vondt på noen måte. Kanskje han ikke tørr å si det til deg? Spørr han hvorfor han ikke koser med magen etc. Min samboer synes det er litt vanskelig å forholde seg til vesla i magen, siden han ikke kjenner henne så godt. Synes det er rart å skulle snakke og kysse på magen, det faller seg ikke naturlig for han. Det må jeg bare respektere. Snakk sammen, hvis ikke så blir ihvertfall ikke ting bedre for noen av dere Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143937633-hjertesukk/#findComment-144241854 Del på andre sider Flere delingsvalg…
TurboPrinsessen:-) Skrevet 18. mai 2012 #3 Del Skrevet 18. mai 2012 Tror vi har hatt sex en gang etter at jeg ble gravid, men det var før vi visste det. jeg var veldig trøtt og sliten og orket ikke tanken. At jeg kunne være gravid sveivet meg ikke. Nå er jeg akkurat 13 uker, og jeg begynner såvidt å få litt overskudd. Han har ikke visst noe interesse, sier han ikke tenker på det for han vet det er bare for en liten periode. Forrige gang var jeg i bedre form, og hadde mer sex, men etterhvert som magen vokste og han fikk mer forståelse av at det var et barn der, så vegret han seg. Han sa rett ut at det føltes feil, at han følte det litt som han stanget penisen sin borti babyen.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143937633-hjertesukk/#findComment-144243622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arie Skrevet 18. mai 2012 #4 Del Skrevet 18. mai 2012 Tror vi har hatt sex en gang etter at jeg ble gravid, men det var før vi visste det. jeg var veldig trøtt og sliten og orket ikke tanken. At jeg kunne være gravid sveivet meg ikke. Nå er jeg akkurat 13 uker, og jeg begynner såvidt å få litt overskudd. Han har ikke visst noe interesse, sier han ikke tenker på det for han vet det er bare for en liten periode. Forrige gang var jeg i bedre form, og hadde mer sex, men etterhvert som magen vokste og han fikk mer forståelse av at det var et barn der, så vegret han seg. Han sa rett ut at det føltes feil, at han følte det litt som han stanget penisen sin borti babyen.. Vi har lite sex vi også. Men her er det meg som har sååååå lite lyst. Det er godt hvis vi begynner, men jeg er så kvalm og sliten. Jeg håper det blir bedre. Jeg har hørt noe om at menn får mere østrogen når vi damene er gravide. Og derfor kan de miste sexlyst de også. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143937633-hjertesukk/#findComment-144243665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå