Gå til innhold

Tips til ei som tror hu har hatt mislykket forsøk?

Anbefalte innlegg

Jeg har skrevet flere innlegg her i det siste, og nå plager jeg dere pinadø med et til, beklager det.

Jeg hadde uttak 8.mai, innsett 10.mai, og er vel da på rugedag 7 eller 8 (litt usikker på når man teller fra, noen som veit?). Ble overstimulert, og har ligget på sykehuset siden lørdag morgen. I går skjedde det noe med kroppen min utenom det jeg har kjent på i forbindelse med overstimulering. Smertene i magen har gått litt mer over til sånn man får før kraftig menstruasjon, brystene mine ble SUPER ømme (er faktisk vondt å komme borti brystvortene), og kvalmen er ikke like stikkende, men litt roligere og litt mer hele tiden. Har ikke testdag før 23., og veit at det da er tidlig å si noe, men er det slik man føler seg når man har hatt et mislykket forsøk? Jeg er bare nysgjerrig slik at jeg vet hva jeg skal forberede meg på... Man blir ikke akkurat veldig lystig og sterk psykisk av å ligge dårlig i en sykehusseng over flere dager...:(

Fortsetter under...

Hehe, klarer ikke se for meg at jeg har faktisk klart å bli gravid, men hadde absolutt ikke klaga om det var det!!! :D Men ville jeg merka det så tidlig da? Er jo ikke på mer enn rugedag 7-8...

Endret av AnitaLilja

Jeg husker den gangen jeg ble gravid hadde jeg veldig tidlig sånne menssmerter. Og siden jeg er vant med smerter ved mens så tok jeg smertestillende den gangen, husker jeg. Jeg trodde jo at sånne smerter har ingenting med graviditet å gjøre :D

Så det er bare å holde ut til testdagen :) Og vær positiv!

Annonse

Tusen takk for alle svar!! Har tester liggende hjemme, så tenker jeg skal få tatt en i mårra tidlig. Er så heldig å ha fått perm fra sykehuset i natt, så nå sitter jeg endelig hjemme i min egen stue og slapper av!! :D Og da blir tankene litt lettere når man kan dele de med kjæresten. Så nå sitter hu og koser på magen og krysser fingrene for at grunnen til at jeg er dårlig er at jeg er gravid. Det gjør alt litt lettere :)

Takk for svar, folkens, dere er fantastiske! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...