Gå til innhold

Hva savner dere i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Savner spekeskinken og det å klare å holde ut 3 netter på jobb. Klarer bare 2 nå og mister så mye penger :(

Skal slutte med tre netter på rad jeg å nå. Klarer det bare ikke. Men skal bytte den ene av netta'n med avdelingen til ei anna vakt, og taper dermed ikke penger. Skriver det visst opp som tilrettelegging i svangerskapet.

Fortsetter under...

Savner spekeskinken og det å klare å holde ut 3 netter på jobb. Klarer bare 2 nå og mister så mye penger :(

Skal slutte med tre netter på rad jeg å nå. Klarer det bare ikke. Men skal bytte den ene av netta'n med avdelingen til ei anna vakt, og taper dermed ikke penger. Skriver det visst opp som tilrettelegging i svangerskapet.

Tenkte det først jeg også men har helst ikke lyst å jobb andre vakter. For synes det er mer å gjøre da enn på natt :P

Men skal se hva jeg klarer i sommer, er jeg heldig med formen så kanskje jeg tar men eller annen vakt på dagtid :)

Annonse

Bacardi Breeze Watermelon og pineapple.. Hehe! Det er godt det!

Jeg savner mest å kunne spretter rundt i hele huset fra kjeller til loft, for å vaske.. Utrolig nok ;)

I går tok jeg hele annenetasje, og støvsugde trappen ned. Det merkes i dag også :/ Så nå blir det late dager på sofaen:-D

Jeg trodde det kom til å bli null stress å leve uten alkohol en god stund framover. Har aldri vært noen stordrikker, så det tenkte jeg kom til å bli det minste problemet. Men da Svigers dro fram en iskald flaske med hvitvin til 17.mai middagen i går kjente jeg det stakk litt i hjertet....

Annonse

Savner å sove på ryggen, et glass med nydelig rødvin, og kanskje en bitteliten helgesnus. For øvrig savner jeg å kunne tattovere meg akkurat når jeg vil. ;-)

Ja, jeg vet. Jeg hadde bestilt tattoveringstime for å fikse opp en tattovering, men nei da. Vart vist gravid :P Så nå må jeg heller ordne håret på en slik måte at den ikke vises, siden den er ikke helt ferdig (den er på øvre brystparti) og skal gifte meg om 1 måned og 10 dager og kjolen er alterneck og vises halve tattoveringen :/

Gjest Shanti ♥

Savner å sove på ryggen, et glass med nydelig rødvin, og kanskje en bitteliten helgesnus. For øvrig savner jeg å kunne tattovere meg akkurat når jeg vil. ;-)

Ja, jeg vet. Jeg hadde bestilt tattoveringstime for å fikse opp en tattovering, men nei da. Vart vist gravid :P Så nå må jeg heller ordne håret på en slik måte at den ikke vises, siden den er ikke helt ferdig (den er på øvre brystparti) og skal gifte meg om 1 måned og 10 dager og kjolen er alterneck og vises halve tattoveringen :/

Hmm, tatoveringa kan sikkert sminkes bort for anledningen? :)

Hmm, tatoveringa kan sikkert sminkes bort for anledningen? :)

Da blir det mye sminke over :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...