Gå til innhold

ja, nei eller kanskje? ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får opp at det er meget kort tid til. Enten er du gravid eller så blir du det i neste periode. Jeg set dev hengende over doen ganske snart. Tar det som at du blir ganske dårlig i svangerskapet ditt!! Masse lykke til! :)

spennende..;) har 2 gutter fra før men aldri vært kvalm eller dårlig med noen av dm..;) tusn takk..;)

Noen flere som ser noe? ;)

Jente denne gangen da kanskje?? He he.. Mulig du blir mer dårlig denne gangen. Men det kan også være at jeg fikk opp det som et tegn på at du er gravid, men du trenger ikke bli dårlig for det. Er dette barnet planlagt? Får opp at det kanskje kom litt brått på, men hyggelig for det på fn

Måte! :)

Jente denne gangen da kanskje?? He he.. Mulig du blir mer dårlig denne gangen. Men det kan også være at jeg fikk opp det som et tegn på at du er gravid, men du trenger ikke bli dårlig for det. Er dette barnet planlagt? Får opp at det kanskje kom litt brått på, men hyggelig for det på fn

Måte! :)

Jha kanskje d..;) hadde ikk gjort noen akkurat..;) nei det e ikke planlagt men vi bruke ikk noen form for prev egentli.. så e jo bare oss sjøl å skylde..:P egentli litt dårlig planlagt men pytt sann..;) alt ska gå bra vist d e nåkka spire dr..;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...