Gå til innhold

Joggesko på 17 mai?Bekkenløsning....

Anbefalte innlegg

Jeg har skikkelig kraftig bekkenløsning, og har en skikkelig dårlig bekken-dag i dag, klarer så vidt komme meg frem på krykker. Så skal jeg jo ha fin antrekket på i morgen, og til det må jeg ha litt hæl, dvs bruke sko som kommer til å bli et stort mareritt da jeg for det første IKKE kan gå i tog med de....jeg har så smerter og klarer bare gå i joggesko om dagen...men kan jo ikke gå med det på 17 mai? Eller vil folk se magen og krykkene og tenke at det er naturlig ? Er veldig sånn selv at man skal være fin på 17.mai, men hva skal man gjøre.....sukk...noen med noen tanker? eller laget jeg problemer av ingenting her?

Fortsetter under...

Ja det ser nok litt rart ut i hæler og krykker....bare passer ikke med mine rosa og grå joggesko til penklær:) men jeg har nok ikke egentlig noe valg :) nei "vokst ut" av alle sko så litt dilemma med sko når man skal pynte seg!

Annonse

Har heldigvis ikke bekkenløsning, men stilte i joggesko likevel med korpset. Fått beskjed om svarte sko, da ble det svarte joggesko. Fikk kommentar fra en etterpå: "du har valgt gravidskoa i dag ja". Det meste er lov for de med kul på magen:-) først behagelig, deretter pynta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...