Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kommet fram til navnet Kasper/Casper til lillebror i magen, men blir ikke enig om vi skal skrive det med K eller C, hva syns dere? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Casper:)

Skrevet

Hihi, dette gjorde ikke saken bedre, en av hver.. hehe, flere?:)

Skrevet

Fint navn :) stemmer på Casper, det skal min lille (mest sannsynlig) hete ;)

Skrevet

Kasper, syner det er litt jålete (unnskyld Sisch) å bruke Cen når det mest norske er Kasper med K :) Om babyen er mer internasjonal er jo det selvsagt en grunn.

Skrevet

Hehe, det går helt fint :) hver sin smak ;) vi synes det er litt mer spesielt og litt annerledes med C, pluss at pappan sitt navn starter på C, så det blir vår form for "oppkalling" :)

Skrevet

Kasper.

Skrevet

Kasper med K, har det på mi liste..kjempefint!

Skrevet

Min siste heter Kasper og vi hadde det samme dilemmaet. Jeg ville så inderlig ha det med C men samboeren mente dette ble for "jålete", han skulle jo bli en voksen mann også sa han :)

Vi gikk for K og 14 dager etter fødselen kom en innbydelse i posten hvor det var skrevet med C og jeg ble da glad for valget. Så jeg ville igjen ha gått for Kasper :) (Men fint med C også ja)

Skrevet

Hmmm.. den er vanskelig! Jeg er generelt mere glad i navn med K, men akkurat Casper er veldig fint med C :)

Tror nok jeg ville skrevet det med C.. :)

Skrevet

Kasper. Jeg synes det gjør veldig stor forskjell med akkurat det navnet, så mye finere med K!

Skrevet

Hehe, vet du ikke at på BIM heter det Chaspher? LOL

Neida, jeg stemmer også for Kasper.

Skrevet

Kasper. Ser myyye finere ut!! :)

Skrevet

Tusen takk for mange svar :-)

Skrevet

Det navnet er definitivt penest skrevet med C :)

Skrevet

Casperser best ut :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...