Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Er helt tom for idéer. Vurderte å lage en Oreokake, men det blir kanskje litt voldsomt? De som er invitert er ikke "bare" fruktsalatmennesker
Soon to be mum Skrevet 16. mai 2012 #2 Skrevet 16. mai 2012 Biff Stroganoff er jo ganske tung/mektig mat, så hva med en frisk sorbet? Eller en kombo av is og sorbet? =)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #3 Skrevet 16. mai 2012 Lag en marengsbunn eller kjøp en ferdig hos bakeren (i dag hadde de store marengsbunner på Rema også) og lag en enkel kake. Pisk krem med melis og frøene fra en vaniljestang, ha det på marengsbunnen og ha så mye bær du får plass til på toppen. Jeg kjøpte bringebær og blåbær på rema i dag, kostet 10 kr kurven. Jordbær kjøpte jeg på Kiwi for 19 kr kurven. Siden vi blir ganske mange barn også i morgen tar jeg opp en pose muffins fra frysa og serverer også et par forksjellige typer is og sjokoladesaus. Bedre dessert enn det kan man vel ikke få på 17.mai
Himmel og hav Skrevet 16. mai 2012 #4 Skrevet 16. mai 2012 En god gammel klassiker: tilslørte bondepiker! Eller en luftig sitronfromasj?
frk Nilsen Skrevet 16. mai 2012 #5 Skrevet 16. mai 2012 Hold deg på 80 tallet og lag pære belle helene eller fersken med krem/is :-P Ellers er jo bær med vaniljekesam, hakkede mandler/valnøtter og revet sjokolade veldig godt og enkelt.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #6 Skrevet 16. mai 2012 Takk for innspill Etter å ha tenkt ei stund, blir det sitron- og limefromasj med jordbærcoulis. Det bør være passe friskt HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå