Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Hvor ofte vasket du deg med det? Er blitt bedre etter å ha begynt å skylle med grønnsåpe men om det går for langt tid imellom så kommer ubehag tilbake. Dusjer hver kveld og har brukt grønnsåpe annenhver dag. Mulig jeg må bruke det hver dag..
MaRiAnNe_85 Skrevet 16. mai 2012 #2 Skrevet 16. mai 2012 Unnskyld at jeg spørr, men hva er det man bruker grønnsåpe til nedentil?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #3 Skrevet 16. mai 2012 Hva er medisinsk grønnsåpe? Og hvorfor bruker du det?
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 16. mai 2012 #4 Skrevet 16. mai 2012 Jeg vet ikke hvorfor du gjør det hi, men jeg brukte vanlig grønnsåpe vann furunål da jeg slet med hemoroider etter fødsel. Jeg satte Meg i et fat med grønnsåpe vann og satt der å var et noe ulekkert syn i en halvtimes tid...P
TurboPrinsessen:-) Skrevet 16. mai 2012 #5 Skrevet 16. mai 2012 Unnskyld at jeg spørr, men hva er det man bruker grønnsåpe til nedentil? Jeg fikk beskjed av legen om å sette meg litt i grønnsåpevann etter fødsel. Fikk et lite rift og et par sting. Selv om det var lite, var det veldig vondt.. så fikk beskjed om å sette meg i grønnsåpe for å hindre betennelse.. Medisinsk grønnsåpe fordi den er ren, og har ikke tilleggsstoffer i seg.. ble jeg fortalt..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #6 Skrevet 16. mai 2012 Jeg brukte det to ganer om dagen etter fødslene og etter en underlivsopperasjon jeg hadde for å rette opp fødselsskader. To ganger om dagen i 5 min gangen.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #7 Skrevet 16. mai 2012 Så det brukes for å hindre betennelse? Eller gjør det at det gror fortere også?
Gjest SHOC Skrevet 16. mai 2012 #8 Skrevet 16. mai 2012 Grønnsåpe er rensende, har ofte veldig god effekt på sår som er vanskelig å få til å gro. Holder å kjøpe vanlig grønnsåpe på butikken, ikke den med furunål.
MaRiAnNe_85 Skrevet 16. mai 2012 #9 Skrevet 16. mai 2012 Grønnsåpe er virkelig et vidundermiddel! Trodde kanskje det var for sterkt til å brukes nedentil.. Største jenta mi bruker det for neglerotbetennelse Jeg brukte det en gang for å få ut kaktuspikker fra fotn;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå