Gå til innhold

Medisinsk grønnsåpe nedentil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte vasket du deg med det?

Er blitt bedre etter å ha begynt å skylle med grønnsåpe men om det går for langt tid imellom så kommer ubehag tilbake.

Dusjer hver kveld og har brukt grønnsåpe annenhver dag. Mulig jeg må bruke det hver dag..

Skrevet

Unnskyld at jeg spørr, men hva er det man bruker grønnsåpe til nedentil?

Skrevet

Hva er medisinsk grønnsåpe? Og hvorfor bruker du det?

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor du gjør det hi, men jeg brukte vanlig grønnsåpe vann furunål da jeg slet med hemoroider etter fødsel. Jeg satte

Meg i et fat med grønnsåpe vann og satt der å var et noe ulekkert syn i en halvtimes tid...P

Skrevet

Unnskyld at jeg spørr, men hva er det man bruker grønnsåpe til nedentil?

Jeg fikk beskjed av legen om å sette meg litt i grønnsåpevann etter fødsel. Fikk et lite rift og et par sting. Selv om det var lite, var det veldig vondt.. så fikk beskjed om å sette meg i grønnsåpe for å hindre betennelse.. Medisinsk grønnsåpe fordi den er ren, og har ikke tilleggsstoffer i seg.. ble jeg fortalt..

Skrevet

Jeg brukte det to ganer om dagen etter fødslene og etter en underlivsopperasjon jeg hadde for å rette opp fødselsskader.

To ganger om dagen i 5 min gangen.

Skrevet

Så det brukes for å hindre betennelse? Eller gjør det at det gror fortere også?

Skrevet

Grønnsåpe er rensende, har ofte veldig god effekt på sår som er vanskelig å få til å gro.

Holder å kjøpe vanlig grønnsåpe på butikken, ikke den med furunål.

Skrevet

Grønnsåpe er virkelig et vidundermiddel! Trodde kanskje det var for sterkt til å brukes nedentil.. Største jenta mi bruker det for neglerotbetennelse :) Jeg brukte det en gang for å få ut kaktuspikker fra fotn;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...