Fiemamma Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Da har jeg vært på endo-aku! For en SPESIELL opplevelse! Jeg sverger, jeg ble helt utladet etter behandlingen, og steintrøtt! Nesten så jeg sovna hos frisøren etterpå. Var der i to timer, først en lang samtale der jeg fortalte ALT om helsa mi, fra hvordan mensblodet ser ut til hvor ofte jeg går på do.. Lå på varmeteppe på magen med negativt ladede ioner som går inn i kroppen og legger seg utenpå cellene og gjør dem sterkere. Hadde også et ione-lys som jeg fikk velge farge selv på mot hodet. Kjøpte meg Ambrotose kosttilskudd for 800 kr, så timen ble på tilsammen 1400 kr. Vi skal fokusere på å få ut all dritten i kroppen min først og fremst (pergotime og ibux), og fikk beskjed om å holde fokuset på helse og ikke det å bli gravid. Visste dere at når vi stresser med å bli gravid, så kan egglederne trekke seg sammen i spasmer og dermed sperre ut sæden? Seriøst, for en magisk dag. Råfine lokaler og spamusikk, og naturterapeuten var så god og mild og søt. Lykke ♥ Anbefales virkelig hvis du føler alt håp er ute, det er verd et forsøk! Hvis noen lurer på hva Ambrotose er: http://www.grethewauer.no/v2/ambrotose/Historien_om_Ambrotose.pdf Ambrotose hjelper til med cellekommunikasjon og gjør cellene mer motstandsdyktig. Dette er særlig viktig for dere med endometriose og PCO. Endometrisen skiller ut giftstoffer (toxiner og proteiner) som bryter ned og løser opp celler, derfor rekker ikke egg og sædcelle å møtes før de går i oppløsning. Ambrotose lager et beskyttende lag rundt cellene slika t de skal tåle mer.
tv1987 Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 Da har jeg vært på endo-aku! For en SPESIELL opplevelse! Jeg sverger, jeg ble helt utladet etter behandlingen, og steintrøtt! Nesten så jeg sovna hos frisøren etterpå. Var der i to timer, først en lang samtale der jeg fortalte ALT om helsa mi, fra hvordan mensblodet ser ut til hvor ofte jeg går på do.. Lå på varmeteppe på magen med negativt ladede ioner som går inn i kroppen og legger seg utenpå cellene og gjør dem sterkere. Hadde også et ione-lys som jeg fikk velge farge selv på mot hodet. Kjøpte meg Ambrotose kosttilskudd for 800 kr, så timen ble på tilsammen 1400 kr. Vi skal fokusere på å få ut all dritten i kroppen min først og fremst (pergotime og ibux), og fikk beskjed om å holde fokuset på helse og ikke det å bli gravid. Visste dere at når vi stresser med å bli gravid, så kan egglederne trekke seg sammen i spasmer og dermed sperre ut sæden? Seriøst, for en magisk dag. Råfine lokaler og spamusikk, og naturterapeuten var så god og mild og søt. Lykke ♥ Anbefales virkelig hvis du føler alt håp er ute, det er verd et forsøk! Hvis noen lurer på hva Ambrotose er: http://www.grethewauer.no/v2/ambrotose/Historien_om_Ambrotose.pdf Ambrotose hjelper til med cellekommunikasjon og gjør cellene mer motstandsdyktig. Dette er særlig viktig for dere med endometriose og PCO. Endometrisen skiller ut giftstoffer (toxiner og proteiner) som bryter ned og løser opp celler, derfor rekker ikke egg og sædcelle å møtes før de går i oppløsning. Ambrotose lager et beskyttende lag rundt cellene slika t de skal tåle mer. Hei! Tar opp denne tråden igjen. Har dette virket? Jeg klarer ikke å finne ut av siden forresten. Jeg har mest sannsynlig endo, men ikke fått det påvist (må ta lapraskopi, men har ikke så lyst) Har slitt med å bli gravid i to år nå, og har masse smerter ved eggløsning og menstruasjon. Hva anbefaler du?
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Da har jeg vært på endo-aku! For en SPESIELL opplevelse! Jeg sverger, jeg ble helt utladet etter behandlingen, og steintrøtt! Nesten så jeg sovna hos frisøren etterpå. Var der i to timer, først en lang samtale der jeg fortalte ALT om helsa mi, fra hvordan mensblodet ser ut til hvor ofte jeg går på do.. Lå på varmeteppe på magen med negativt ladede ioner som går inn i kroppen og legger seg utenpå cellene og gjør dem sterkere. Hadde også et ione-lys som jeg fikk velge farge selv på mot hodet. Kjøpte meg Ambrotose kosttilskudd for 800 kr, så timen ble på tilsammen 1400 kr. Vi skal fokusere på å få ut all dritten i kroppen min først og fremst (pergotime og ibux), og fikk beskjed om å holde fokuset på helse og ikke det å bli gravid. Visste dere at når vi stresser med å bli gravid, så kan egglederne trekke seg sammen i spasmer og dermed sperre ut sæden? Seriøst, for en magisk dag. Råfine lokaler og spamusikk, og naturterapeuten var så god og mild og søt. Lykke ♥ Anbefales virkelig hvis du føler alt håp er ute, det er verd et forsøk! Hvis noen lurer på hva Ambrotose er: http://www.grethewauer.no/v2/ambrotose/Historien_om_Ambrotose.pdf Ambrotose hjelper til med cellekommunikasjon og gjør cellene mer motstandsdyktig. Dette er særlig viktig for dere med endometriose og PCO. Endometrisen skiller ut giftstoffer (toxiner og proteiner) som bryter ned og løser opp celler, derfor rekker ikke egg og sædcelle å møtes før de går i oppløsning. Ambrotose lager et beskyttende lag rundt cellene slika t de skal tåle mer. Hei! Tar opp denne tråden igjen. Har dette virket? Jeg klarer ikke å finne ut av siden forresten. Jeg har mest sannsynlig endo, men ikke fått det påvist (må ta lapraskopi, men har ikke så lyst) Har slitt med å bli gravid i to år nå, og har masse smerter ved eggløsning og menstruasjon. Hva anbefaler du? Skjønner godt at du ikke vil ta Laparaskopi, men som du sier, så trengs det mest for å kunne bli påvist diagnosen. MEN! Min gynekolog fant endometrium i enden av vagina da han tok en underlivssjekk på meg. Men det er nok vel bare fordi hele buken min er full stappa av Endometriose da vel.. Og lurer veldig selv på om det her funka på trådstarter!! Anonymous poster hash: a1bba...527
**Cayenne** Skrevet 17. mai 2014 #4 Skrevet 17. mai 2014 Hei! Fie er ikke her så ofte lenger, men hun ble gravid uten hjelp i 2013 etter noen års prøving.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #5 Skrevet 17. mai 2014 Hei! Fie er ikke her så ofte lenger, men hun ble gravid uten hjelp i 2013 etter noen års prøving. Ja, jeg la merke til dette. Neimen så bra da!!! Kjempeglad på hennes vegner og hjertelig takk for at du tok deg tid til å svare oss to nyssgjerigperer Anonymous poster hash: a1bba...527
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå