♥Spirevipp♥ Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Hei, er det noen der ute som kan komme med tips til hva vi kan gi til vår 10 mnd gammel baby mot hard avføring? Den er så hard at han hyler smertehyl og sprekker opp i endetarmen. Får såååå vondt av han og aner ikke hvordan vi kan hjelpe han.
Babyønske �� Skrevet 16. mai 2012 #2 Skrevet 16. mai 2012 Sviske, aprikos, malt i grøt eller mme. Rikelig med vann å drikke. Kutt ned på fiber om han ikke drikker nok.
mummimamma23 Skrevet 16. mai 2012 #3 Skrevet 16. mai 2012 hei, her har vi samme problemet. jeg har prøvd sviskemos, sviskedrikk, blåbær og malt.. var på helsestasjonen på 8 mnd kontroll og da fikk jeg beskjed om å kjøpe lactulose på apoteket fikk noe med ett annet navn, men som var det samme. dette får han hver dag, og avføringen går nå fint ringte for og høre hvor lenge jeg skulle gi dette, og fikk klar beskjed om å bruke det en god stund. glemmer jeg det en dag, er han knall hard i magen igjenn allerede samme dagen.. dette er ikke avføringsmiddel, men en slags olje som smører tarmen
♥Spirevipp♥ Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2012 hei, her har vi samme problemet. jeg har prøvd sviskemos, sviskedrikk, blåbær og malt.. var på helsestasjonen på 8 mnd kontroll og da fikk jeg beskjed om å kjøpe lactulose på apoteket fikk noe med ett annet navn, men som var det samme. dette får han hver dag, og avføringen går nå fint ringte for og høre hvor lenge jeg skulle gi dette, og fikk klar beskjed om å bruke det en god stund. glemmer jeg det en dag, er han knall hard i magen igjenn allerede samme dagen.. dette er ikke avføringsmiddel, men en slags olje som smører tarmen Hei vet de på apoteket om dette navnet?
♥Spirevipp♥ Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2012 Sviske, aprikos, malt i grøt eller mme. Rikelig med vann å drikke. Kutt ned på fiber om han ikke drikker nok. Takk for tips
1down Skrevet 16. mai 2012 #6 Skrevet 16. mai 2012 Ikke gi blåbær i hvert fall, det er stoppende på magen. Sviske, aprikos og pære fungerer bra her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå