tn Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Kort oppsummert; har angst for at lillegutt er fryktelig stor, og angst for fødsel.. Har tatt dette opp meg legen min, som forstod meg godt og henviste meg til emblagruppen på ahus.. Legen sa jeg ville få tettere oppfølging med vekstestimering og måling av bekken etc, men at jeg måtte ha samtale med emblagruppen først.. Nå har jeg fått time som er når jeg er 38 uker på vei, noe som jeg syns er veldig tett opp mot termin, dvs at jeg ikke får den oppfølgingen legen lovte... Jeg er superstessa og redd og føler ingen tar meg på alvor.. Noen som har noen råd? Privat oppfølging? Er i dag 31+6...
OssTre<3 Skrevet 16. mai 2012 #2 Skrevet 16. mai 2012 Jeg ville ikke bare godtatt den timen der sånn uten videre vertfall. Går det ikke ann og ringe der du har fått time og spørre om dette er rett? Høres rart ut at du skal få god oppfølgning også er du 38 uker når det skal skje, henger jo ikke på greip. Ellers ville jeg ringe legen igjenn og spurt hva han mente? Lykke til..
OssTre<3 Skrevet 16. mai 2012 #4 Skrevet 16. mai 2012 Det er dårlig:( Men vekstestemering kan jo gjøre på sykehuset, og den henvisningen kan vel legen sende? Vet desverre ikke hva emblagruppen er og hva de avgjør.. Men vekstestemering fikk jeg på sykehuset når jeg var der for høy hjerterytme på barnet, da sjekket de med ul og målte sammtidig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå