Nr3 i 2012 Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Det ble andre planer idag en forberedelser til 17.mai. Var på kontroll og hjertelyden lå litt høyt. Så da må jeg på sykehuset en tur for å sjekke det. skulle hvile et par timer først og drikke en del. Er 34+5 idag. Noen som har vært borte i det samme??
OssTre<3 Skrevet 16. mai 2012 #2 Skrevet 16. mai 2012 Ja, måtte opp på sparketest på haukeland, satt der i sikkert 1,5 time før de var fornøyd, da lå hjertelyden på over 170 nesten hele tiden. Etter en pause i venterommet gikk vi inn igjenn og da lå det under 150 og vi fikk gå igjenn etter ca 20 min Legen kunne ikke si noe om hva som utgjorde den store hjertelyden siden jeg ikke hadde spist/drukket noe med masse sukker i den dagen, men han mente noen babyer bare lå så høyt enkelte ganger.. Ikke drikk noe annet enn vann da, så du er sikker på at hjertelyden ikke blir påvirket
Nr3 i 2012 Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2012 Gikk veldig fint. Hjertelyden var helt normal når jeg var på sparketest :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå