Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

-tar liten plass

-nett under (ikke et must, men et ønske)

-skygge

-billig

-ryggen kan legges ned

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har quinny zapp xtra. Den kan man ha forover og bakovervendt :) Den koster 2799,-. Vet ikke hva du syns om prisen, men jeg er i hvert fall kjempe fornøyd :)

Skrevet

Vi har en som hter zero2four fra barnas hus som fyller alle kravene dine.. Koster 1500 men er ofte på tilbud til 1000 kr

Skrevet

acta graco har en trille som dekker det. vi har arvet vår. den kostet 1400 ny.

skal høre hvor hun kjøpte den.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg har en Troller, den er helt super! Finnes mange typer, vet ikke helt hva den jeg har til mini heter, men jeg kjøpte den hos Rudo. Der har de godt utvalg og mye kunskap. Den kostet vel 850,- tror jeg

Skrevet

Vi har maclaren xt, og er kjempefornøyd! Den oppfyller alle krav (bortsett fra at den er litt dyrere enn andre reisetriller). I tillegg er det suveren trillekomfort og sittte/liggekomfort!

Skrevet

Har også en Zero2Four. Venezia heter den. Har "ekstra skjult" kalesje i toppen som kan dras omtrent halvveis ned. Skygger bra mot inntrykk og sol.. Kjøpte den til 1500 men har sett den har vært på tilbud på Barnashus til 1000 et par ganger. Kan også få kjøpt den brukt på Finn.no i ny og ne.

Skrevet

Babyjogger city mini har vi, og den synes jeg er veldig bra. Husker ikke nøyaktig pris men er nærmere 3000kr. Den er og veldig lett å legge sammen, bare løfta ett håndtak i sete og vips er den sammenslått. Stor kalesje som skjermer godt for sol og vind, god lufting, liggestilling og romslig nett/kurv under.

Skrevet

Moren min kjøpte faktisk en trille på Europris som vi kan disponere når vi er på besøk hos mormor eller hun skal passe Lillemor. Den oppfyller alle kriteriene dine og kostet 400 kr tror jeg. Sikkert ikke like god kvalitet på denne som mange andre dyrere triller, men helt grei, spesielt i dette tilfelle, der den bare blir brukt som vogn nummer to... Prisen er det jo ihvertfall ikke noe å si på..!

Skrevet

Jeg har også zero2four, kjøpt spontant på tilbud för 990 når vi skulle til syden.. Har sett de som er lettere og mindre, men er uansett veldig fornøyd.

Skrevet

Kjøpte på Gerd T Martinsen (?) i Drammen.

Skrevet

Takk for alle svar! Har googlet forslagene deres og liker mange av dem. Ville helst hatt til tusenlappen eller under....

Skrevet

Skal sjekke om Zero2four fins på barnashus her! Den oppfylte kriteriene mine inkludert pris!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...