Gå til innhold

ok, da er det sånn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, da er det sånn, at jeg ikke hater positive tester alikevel. ALT er åpenbart mulig. Etter kraftige blødninger og smerter over mange dager har vi i dag vært på UL, og der var det en liten en som klorte seg fast. Alt så perfekt ut og vi skal tilbake på ny UL 29.05. Nå er vi i sjokk. Helt enkelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oiiii. Så bra.. Krysser du fingrene, og at nurket har gravd seg godt inn =)

Klem

Skrevet

Minus du'en inni der. Vet ikke hvor den kom fra =)

Skrevet

PUMA!!!! gratulerer så utrolig mye, det var gøy å høre!!!!!!

Skrevet

Å, gratulerer så mye Puma:) Dette var jo en kjempe god nyhet:D Hvor langt er du på vei nå:)?

Skrevet

Fantastisk! Kom over i terminklubben for januar når sjokket har lagt seg - det er der du hører hjemme nå! Eller er det seint i desember?

:)

Skrevet

tusen takk, alle sammen. Herregud, det er ikke til å tro! Hadde innsett 20.04, så jeg er visst 5+5 i dag. Termin ca.13. Januar. Tror jeg da. Klarer ikke tenke... :)

Skrevet

Helt fantastisk å høre! Gratulerer så mye! :)

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye!! :D Det har var en fantastisk fin ting å lese, nå ble jeg skikkelig glad! :D

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Håper det varer og at dere kommer hakk i hæl. :)

Skrevet

Hææærlig!!! Gratulerer!!!! :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Åh Puma, sÅ utrolig flott Å høre :) Man skal jaggu fÅ seg noen overraskelser pÅ veien. Jeg var litt uheldig i begynnelsen av denne uken og fikk en blødning, da tenkte jeg faktisk pÅ deg og forsto hvor forferdelig det er Å oppleve det og ikke vite hva som skjer. Heldigvis fikk jeg kranglet meg til en akutt ul samme dag og fikk bekreftet at alt var i orden med den lille. Han har funnet seg en fin plass i livmor og har et sterkt bankende hjerte. Jeg var glad jeg fikk ul umiddelbart da det ville vært helt ulidelig Å mÅtte vente flere dager. Masse lykke til Puma, dette fortjente du virkelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...