Gå til innhold

Dere som skal ha planlagt ks...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått time til op?

Hvor lenge før termin?

Er litt redd for å gå i fødsel før ks - hatt to ks og er redd livmora skal revne hvis fødsel starter fort...

Skal til samtale neste uke på føden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått dato for innleggelse nøyaktig en uke før termin , og så er det infomøte 2 dager tidligere . Lege som innvilget det sa at hvis jeg skulle få rier før KS dagen , skulle jeg bare ringe dem og si fra så ville dem tatt KS da. Har egentlig ganske lite tro på at det skjer noe før den oppsatte datoen .

Skrevet

Dato for ks er 6 dager før termindato. Infomøte dagen før. Jeg synes det er greit at han får være i magen så lenge som mulig, men man vet jo aldri hva som skjer... Jeg fikk også beskjed om å ta kontakt med føden hvis det var tegn til at fødselen var i gang før dato for planlagt ks.

Skrevet

Skal ha ks 2 uker før termin, pga vannavgang en uke før oppsatt ks sist gang....

Håper det holder da ;) spent...

Skal ha mitt 4.ks nå, tror ikke du skal bekymre deg for ruptur om du får litt rier..

Skrevet

Jeg skal ha KS 2 uker og 2 dager før termin. Har født før tiden med de andre barna.

Om det skjer noe før den tid har jeg fått beskjed om å komme til føden så fort som mulig, så tar de KS da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...