Gå til innhold

Tegningsblødning og venter på fortsettelsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tegningsblødning i går morges og har hatt sterke kynnere eller rier av og på siden. Trodde virkelig at babyen skulle komme i løpet av gårsdagen, men nei da. Det var vondere i natt, men nå er det snart en time siden forrige sammentreknng. Kjedelig å sitte å vente på at det skal begynne skikkelig.

Hvor lang tid har det gått for dere som har hatt tegningsblødning før? Hadde ikke det forrige gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var rundt 20 timer for meg med første mann.

Skrevet

Med første hadde jeg tegningsblødning torsdag ettermiddag, sammen med små rier. Riene var helt ok frem til fredags kveld, da ble de veldig vonde. Gutten kom lørdags morgen! Nå har jeg allerede hatt en liten blødning for ca 2 uker siden.. Hadde da 1 cm åpning. Har hatt mye maserier, MEN er fortsatt veldig gravid;)

Skrevet

Med første hadde jeg tegningsblødning torsdag ettermiddag, sammen med små rier. Riene var helt ok frem til fredags kveld, da ble de veldig vonde. Gutten kom lørdags morgen! Nå har jeg allerede hatt en liten blødning for ca 2 uker siden.. Hadde da 1 cm åpning. Har hatt mye maserier, MEN er fortsatt veldig gravid;)

Å nei, det var lenge..... Synes smertene kjennes ut som rier, dog ikke så sterke. Men det tar set jo aldri opp. Kjennes veldig likt ut som begynnelsen på fødselen med jenta mi, men da gikk det ikke så treigt. Vet at ikke tegningsblødning er tegn på at babyen skal komme, men håper sånn.

Er 40 + 0 i dag.

Skrevet

å nei, det var lenge..... Synes smertene kjennes ut som rier, dog ikke så sterke. Men det tar set jo aldri opp. Kjennes veldig likt ut som begynnelsen på fødselen med jenta mi, men da gikk det ikke så treigt. Vet at ikke tegningsblødning er tegn på at babyen skal komme, men håper sånn.

Er 40 + 0 i dag.

Har det akkurat på samme måte. Kjenner tak, men det tar ikke seg opp.. Hadde gode rier hele mandagen, men de dabbet av når jeg gikk å la meg:/ Kjempe slitsomt å gå sånn! Var til ekstra kontroll på sykehuset idag pga barn i seteleie og da ga det litt utslag på rier på ctg. Synes egentlig baby kan vente til fredag uansett nå da;) Er jo litt kjekt for storebror at mamma er hjemme på 17 mai!

Nå er vi heldigvis snart i mål uansett da!

Er 39+2.. :)

Skrevet

å nei, det var lenge..... Synes smertene kjennes ut som rier, dog ikke så sterke. Men det tar set jo aldri opp. Kjennes veldig likt ut som begynnelsen på fødselen med jenta mi, men da gikk det ikke så treigt. Vet at ikke tegningsblødning er tegn på at babyen skal komme, men håper sånn.

Er 40 + 0 i dag.

Har det akkurat på samme måte. Kjenner tak, men det tar ikke seg opp.. Hadde gode rier hele mandagen, men de dabbet av når jeg gikk å la meg:/ Kjempe slitsomt å gå sånn! Var til ekstra kontroll på sykehuset idag pga barn i seteleie og da ga det litt utslag på rier på ctg. Synes egentlig baby kan vente til fredag uansett nå da;) Er jo litt kjekt for storebror at mamma er hjemme på 17 mai!

Nå er vi heldigvis snart i mål uansett da!

Er 39+2.. :)

Ja, sant. Jenta vår sov hos svigers forrige natt, men vi har hentet henne hjem nå. Blir litt stresset for om noe skal skje i natt som vi må vente n halv time på barnevakt hvis vi må reise til sykehuset. Vil gjerne ha litt tid med henne på 17 mai, men blir ikke lei meg om babyen melder sin ankomst da.

Snart i mål uansett, så vi får nyte tiden vår med de førstefødte mens de fortsatt er enebarn :)

Skrevet

Vi er så heldige at mamma og pappa bor rett oppi gata, så slipper å stresse med det heldigvis:) Kjenner jeg har et stort behov for å kose ekstra med gutten vår nå! Han er jo gullgutten min<3 Om ikke lenge er han ikke enebarn lenger. Han gleder seg heldigvis veldig til lillesøster kommer.

Skal bli godt å komme inn i rutiner og begynne å leve livet som 2 barns foreldre:)

Det er ei herlig, spennende tid i møte! Idag har jeg hatt masse mens murringer, men håper fortsatt hun iallefall venter til etter tog og koldtbord i morgen;)

Skrevet

Her tok det 14dager ifra første gang jeg hadde tegningsblødning og "maserier"... ;)

Gikk med 4cm åpning siste uken og bare ventet.

Så, k 04 på natten blødde jeg litt til, og fortsatte å småblø til kl 22.30 samme kveld -da var Jr født! :D

Hadde urgm kynnere/rier, som aldri ble regelmessige, men tok seg opp utover dagen.

Masse lykke til! Spennende! ;)

:)

Skrevet

Endelig i mål! Modningsriene ble regelmessige natt til 17, men igjen så gav det seg etter et par timer med ti min mellom riene. Feiret dagen med familien både her og der, og under middagen var det fem min i mellom. Reiste til sykehuset noen timer etter og kl 22.00 kom vårt 17 mai-barn. Alt gikk så raskt og greit inden aktive fasen, så da var det ikke så mye å klage på at jeg gikk i to og et halvt døgn med modningsrier :)

Skrevet

Så kjekt å høre! Gratulerer med babyen og kos deg i tida som kommer:)

Skrevet

Gratulerer så masse med 17.mai baby :)

Skrevet

Åh, så heldig du er! Gratulerer så masse:) Jeg har fortsatt mase- rier, men ingen fødsel enda. Håper det ikke er så altfor lenge til det er min tur!

Kos deg masse med den lille:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...