1973modell Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Pga carpal tunnel syndrom ska jeg på føden for å vurdere tidligere igangsettelse i dag. Skinnene jeg bruker på hendene virker ikke lengre, og operasjon et utelukket pga at det kun er 4 uker til termin., blir spennene å høre hva dem kommer frem til,,,
1973modell Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2012 Da er det maks 13 dager til fødsel ..
Peispå! Skrevet 16. mai 2012 #4 Skrevet 16. mai 2012 Så koselig at du snart er i mål! Det ble noen omveier for deg også, så jeg kan tenke meg at det blir deilig når alt er overstått.-9 Når det gjelder carpal tunnel syndrom, så var jeg ille plaget gjennom store deler av graviditeten, og trodde det skulle forsvinne kjapt etter fødsel. 2 mnd etter var jeg værre enn noen gang... Fikk tips her inne om å ta høydose med vitamin b6. Nå husker jeg ikke lenger doseringen, men kjente en klar forbedring etter få dager. Etter en uke eller to var jeg så mye bedre, at jeg kuttet ut. Ahhh, det var deilig det! Bare som et tips...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå