Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg forbinder ikke sasha med en gutt, men med ei jente :) synes det er veldig søtt, og det er tross alt du som bestemmer! Jeg tror at hvis du gir jenta di navnet sasha, så kommer ingen til å tenke over det når se ser ungen :) tror det bare er nå, for da forbinder man det med noe som allerede er! Men i det øyeblikket man ser ungen kommer man jo til å forbinde det med henne og ikke alle andre :P:)

Synes det er en dårlig idé å kalle henne Alexandra hvis du bare har tenkt til å bruke Sasha. Det vil bare bli forvirrende, og hva er vitsen egentlig, hvis Alexandra ikke skal brukes uansett?

Alexandra er fint hvis det er navnet som skal brukes til vanlig, men skal Sasha brukes, så kall henne det! Da vil hun slippe å måtte rette på folk hele livet. Og jeg synes at Sasha passer til begge kjønn, og vet om både gutter og jenter som heter det.

Tenker også på en gutt, dessverre.

(Sasha Gabor fins ikke, hun het Zsa Zsa Gabor).

Ja for da uttales det vel sjasja og ikke sasja.. og det er ikke det samme!!

Sasha er eksotisk synes jeg:) -visste om en utrolig vakker utenlandsk jente som heter det!

Synes Sasha er et utrolig fint navn<3 Jeg synes navnet hørtes mest ut som et jentenavn (og vet ikke om noen som heter det). Synes virkelig du skal gå for det, og er helt enig i kommentaren over, at ingen vil tenke på det når de ser hun.

Krysser fingerne for at det blir Sasha!

Lykke til med valget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...