Gå til innhold

hvordan i H**** registrerer jeg meg som arbeidssøker på nav, når jeg allerede er registrert(men ikke som arbeidssøker?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir opp. JEg har prøvd alt.. Jeg er registrert på nav, men ikke som arbeidssøker, men det må jeg visst, men hvordan gjør jeg det da?? det går jo ikke...

Skrevet

hjelp :( det haster litt igrunn...

Skrevet

Er du registrert som cv bruker? I så fall så ligger det et valg nede på venstre side på "din side arbeid", etter at du er innlogget, som det står "registrer som arbeidssøker" eller noe lignende. Klikk på den og følg anvisningene.

Skrevet

Det står ikke det :( Det står bare, registrer/oppdater cv. Og når jeg går inn der feks, så ja, det er bare cv som blir oppdatert. Det skjer ikke noe registrering.

JEg trykte på registrer som arbeidssøker, og da kom det bare opp at jeg er registrert på NAV fra før, for å bli arbeidssøker gå til min side. Noe jeg gjør, men det er ikke noe å bli klok på der :(

Skrevet

det står også : status :registrert hos nav- ikke arbeidsøker

Skrevet

Har du vært sykmeldt nylig?

Skrevet

Da ringer du Nav i morgen å får de til å guide deg så det blir rett.

Eller enda bedre om du har mulighet: Dra innom nærmeste NAV kontor å få de til å gjøre det sammen med deg.

De sidene der lever sitt eget liv i blandt tror jeg....

Skrevet

nei, ikke vært sykemeldt. Har igrunn ikke vært på nav sine sider på LENGE. ( er hjemme med minsten.)

Jeg drar innom der imorgen. Jeg blir så oppgitt at jeg gir helt opp. Ufattelig irriterende!!

Skrevet

Jeg måtte dra ned på NAV så registrerte de meg via omveier:D Fikk heller ikke til å registrere meg etter å ha vært sykemeldt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...