Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en ung dame i starten av 20 årene, bosatt i Larvik og vil veldig gjerne passe ditt eller dine barn!

Min tidligere erfaring og utdannelse peker en helt annen retning, men jeg fikk øynene opp for det fantastiske yrket ved at min nabo spurte om jeg ønsket å sitte litt barnevakt. Enden på visa ble at jeg nå er dagmamma for disse 2-3 ganger i uken, samt avlastningshjem en helg i måneden (som fortsatt pågår).

Jeg har alltid vært glad i barn, og sett opp til de fantastiske opplevelsene og smilene som følger med. Jo mer jeg jobber med disse fantastiske barna, jo mer liker jeg å være dagmamma!

Jeg har matlaging og ulike former for håndarbeid som hobbyer. Dette er en stor del av meg, og dette vil også være noe jeg ønsker å formidle til barna. Med dette mener jeg maling, klipp og lim, perler og annen kreativ lek.

Jeg er veldig fleksibel i forhold til å hente/bring, arbeidstid og dag/kveld. Om ønskelig kan jeg også være fleksibel i forhold til pass i eget hjem. Reisevei er heller ingen hindring.

God referanse.

Ta gjerne kontakt for en hyggelig prat eller besøk!

Mvh Merethe.

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143937274-ledig-dagmamma-vestfold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...