peanut:) Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Har i lang tid vært plaget med svie og til dels litt kløe på øvre del av magen...har smørt MYE og gått med magen bar så ofte som mulig for å roe ned den verste svien! Men nå de siste dagene(er 35 uker) har jeg begynt å regelrett SKIFTE HUD!! :-O Er dritekkelt!! Smører og smører men for hver gang jeg ser under gensern så har det begynt å prelle av hud igjen...fysj og æsj... Noen som har gode tips takk?? :-) Smører med A-krem per nå...
BABY-JENTE Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Har i lang tid vært plaget med svie og til dels litt kløe på øvre del av magen...har smørt MYE og gått med magen bar så ofte som mulig for å roe ned den verste svien! Men nå de siste dagene(er 35 uker) har jeg begynt å regelrett SKIFTE HUD!! :-O Er dritekkelt!! Smører og smører men for hver gang jeg ser under gensern så har det begynt å prelle av hud igjen...fysj og æsj... Noen som har gode tips takk?? :-) Smører med A-krem per nå... Høres irriterende ut... Prøv med en mild peeling? Jeg ville smurt med en form for naturlig olje som trekker inn i huden og ikke bare legger seg som et "lokk" oppå huden.
hennipenni Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Titter innom fra 2 trimester. Jeg har akkurat samme problemet, ser ut som en fisk på store deler av kroppen pga flasset. Fikk tips om babyolje, b-vitaminer og A-krem. Babyoljen skal du smøre deg inn med når du er nydusjet og så skal du lufttørke. Nå tester jeg like så greit ut alt på en gang for å se om det funker, er verdt et forsøk for min del. Så det var et par tips fra meg
peanut:) Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2012 Takk for tips:-) Føler meg helt spedalsk...skal forsøke med olje-har ikke tenkt på at kremen bare blir liggende utenpå :-O B-vitaminer trengs sikkert også;-)
MammaElisabeth Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Jeg har også begynt å få slik nå, er i uke 31. A-creme er vel en av de kremene som man ikke skal bruke nå - er det ikke? Se her: http://www.dagbladet.no/2012/04/11/tema/hudpleie/hormonforstyrrelser/forbrukerradet/helse/21064470/ Jeg skal kjøpe babyolje i morgen og bruke det etter dusj, så er jeg litt usikker på krem enda...
MMr Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 Du må få bort den døde huda først, ellers er det ikkje hjelp i hva slags krem eller olje du smører deg med.. Prøv mild peeling/skrubb, kanskje ansiktsskrubb.. Jeg brukte i et desperat forsøk jordnøttolje, ver helt fin dagen etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå