Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i lang tid vært plaget med svie og til dels litt kløe på øvre del av magen...har smørt MYE og gått med magen bar så ofte som mulig for å roe ned den verste svien! Men nå de siste dagene(er 35 uker) har jeg begynt å regelrett SKIFTE HUD!! :-O Er dritekkelt!! Smører og smører men for hver gang jeg ser under gensern så har det begynt å prelle av hud igjen...fysj og æsj...

Noen som har gode tips takk?? :-)

Smører med A-krem per nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har i lang tid vært plaget med svie og til dels litt kløe på øvre del av magen...har smørt MYE og gått med magen bar så ofte som mulig for å roe ned den verste svien! Men nå de siste dagene(er 35 uker) har jeg begynt å regelrett SKIFTE HUD!! :-O Er dritekkelt!! Smører og smører men for hver gang jeg ser under gensern så har det begynt å prelle av hud igjen...fysj og æsj...

Noen som har gode tips takk?? :-)

Smører med A-krem per nå...

Høres irriterende ut...

Prøv med en mild peeling? :) Jeg ville smurt med en form for naturlig olje som trekker inn i huden og ikke bare legger seg som et "lokk" oppå huden.

Skrevet

Titter innom fra 2 trimester. Jeg har akkurat samme problemet, ser ut som en fisk på store deler av kroppen pga flasset.

Fikk tips om babyolje, b-vitaminer og A-krem.

Babyoljen skal du smøre deg inn med når du er nydusjet og så skal du lufttørke.

Nå tester jeg like så greit ut alt på en gang for å se om det funker, er verdt et forsøk for min del. :P

Så det var et par tips fra meg :)

Skrevet

Takk for tips:-) Føler meg helt spedalsk...skal forsøke med olje-har ikke tenkt på at kremen bare blir liggende utenpå :-O B-vitaminer trengs sikkert også;-)

Skrevet

Du må få bort den døde huda først, ellers er det ikkje hjelp i hva slags krem eller olje du smører deg med.. Prøv mild peeling/skrubb, kanskje ansiktsskrubb.. Jeg brukte i et desperat forsøk jordnøttolje, ver helt fin dagen etterpå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...