Gå til innhold

Ny privat gruppe! =)

jada132

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Siden jeg har fått endel hendvendelser og spørsmål, har jeg startet en privat gruppe/klubb på nybaktmamma.com.

For oss som har barn av samme kjønn, og som ønsker oss barn av motsatt kjønn.. Gruppen heter Gutt eller Jente?, og den er privat slik at ingen kan se det vi skriver der!

Her kan vi dele informasjon spørsmål, osv. med hverandre, ang det å utføre PGD, swaying og andre ting.

Velkomne skal dere være!! =)

Endret av jada132
Skrevet

Ser at det kan være vanskelig å finne frem der. Man å opprette en brukerporfil. (De godtar ikke hotmail, så opprett heller en gmailkonto).

Deretter ligger gruppen under nettsamfunn så trykk på grupper så finner dere den! =)

• 4 uker senere...
Skrevet

Hvordan kan man bli medlem av gruppa? Finner gruppa, men finner ikke ut hvordan man kan bli medlem der...

Skrevet

hmm.. det var rart.. hva er kallenavnet ditt så kan jeg prøve å invitere deg =)

Skrevet

Heter Marielle 12. Finner gruppa, men står at man må være medlem for å se innholdet. Hmm

Skrevet

Tror jeg fikk det til nå. Hadde glemt å aktivere brukerkontoen min..hehe. Jeg har trykket på Join, og så må jeg bli lagt til av noen før jeg kan se innholdet, ikke sant?

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg klarer ikke komme inn på siden :0(

• 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Finner ikke?? Kan du invitere meg også? :)

• 2 uker senere...
Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Siden jeg har fått endel hendvendelser og spørsmål, har jeg startet en privat gruppe/klubb på nybaktmamma.com.

For oss som har barn av samme kjønn, og som ønsker oss barn av motsatt kjønn.. Gruppen heter Gutt eller Jente?, og den er privat slik at ingen kan se det vi skriver der!

Her kan vi dele informasjon spørsmål, osv. med hverandre, ang det å utføre PGD, swaying og andre ting.

Velkomne skal dere være!! =)

Ser dette er en litt gammel tråd, men jeg kunne veldig gjerne tenke meg å være med i den gruppen.

Jeg er ikke så flink med nett, men jeg kaller meg i hvert fall krak på den nettsiden, men finner ikke gutt eller jente?

Tusen takk hvis du vil hjelpe meg.

• 1 måned senere...
Skrevet

Dytter denne opp da jeg får mange henvendelser. Jeg har invitert deg inn i gruppen "krak". Lykkelig2barnsmor: hva er kallenavnet ditt?

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Dytter denne opp da jeg får mange henvendelser. Jeg har invitert deg inn i gruppen "krak". Lykkelig2barnsmor: hva er kallenavnet ditt?

Hei jada123 :)

Nå har jeg opprettet profil der inne, venter på mail slik at jeg får aktivert kontoen. Brukernavnet mitt er trøndermamma ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Laget konto, men kommer ikke inn i klubben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...