MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 På et tidligere innlegg anbefalte du meg å handle redken produkter på strawberrynet.com. Er dette en utenlands side (de skriver jo alt på norsk så jeg skjønner ikke helt hva dette er for en side,..) Men er det slik at man må passe på å ikke handle for over 200 kr slik at de ikke blir stoppet i tollen, og man må betale toll på det? Eller åssen erfaringer har du med denne siden? Lite vits å kjøpe en shampo til 259 kr hvis den blir stoppet i tollen og blir liggende der i 1 mnd, også kommer det et ekstra gebyr på 200 kr liksom Da blei plutselig ikke shampoen så billig alikvel
SpeedyMama Skrevet 16. mai 2012 #2 Skrevet 16. mai 2012 Gå på feelunique.com i stedet- enda billigere på redkenprodukter frakt er gratis, så del heller opp i to eller flere bestillinger for å holde deg under 200 kronersgrensen.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2012 De har ikke de store flaskene på 1000ml der, men takk for tipset uansett
Regina Phalange Skrevet 19. mai 2012 #4 Skrevet 19. mai 2012 Du får toll på alt over 200 kr men de gir deg pengene tilbake om du scannet kvitteringen og sender til kundeservice. Har brukt denne siden i mange år og det funker fint. Det er ikke en norsk side :-)
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 20. mai 2012 #5 Skrevet 20. mai 2012 Hei, så ikke denne tråden før nå.. Men riktig som Regina sier over her, du får tilbake pengene og du scanner og sender kvitteringen til kundeservice. Det er ikke noe fiks fakseri:) Jeg er fornøyd med siden jeg har kjøpt masse forskjellig der både sminke og hårprodukter og aldri blitt skuffet, er så gode priser og absolutt verdt det. Bestiller ofte mye på engang og scanner kviteringen så jeg får pengene på toll tilbake =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå