Gå til innhold

når kom mensen etter avbrutt fryseforsøk med progynova?

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøver bare å se litt fremover.. hehe... er liksom overbevist om at egget mitt vil dø ved tining... så hvis det skjer, når kommer mensen igjen når man slutter p^å progynova?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 dager etter progynovaslutt fikk jeg mensen. Da var jeg fornøyd - i løpet av 16 dager hadde jeg mensen 2 ganger. Ha ha :S

Skrevet

2 dager etter progynovaslutt fikk jeg mensen. Da var jeg fornøyd - i løpet av 16 dager hadde jeg mensen 2 ganger. Ha ha :S

ja.. det var det jeg synes å erindre fra mitt ene avbrutte forsøk også... :/ jaja... får vente å se da.. en stund til uansett...

Skrevet

Jeg fikk mensen 6 dager etter normal syklus da jeg brøt med progynova. Virket som en evighet....:P

Skrevet

Litt forskjellig fra gang til gang her også. Så det er ikke altid man får med en gang.

Skrevet

Står på progynova for 1 gang, bare lurer litt? Tuller man ikke veldig med syklusene våre- er d egentlig så bra? Er bare litt små engstelig for at de tullet til mye der nede med disse hormonene også, selv om jg selvf vet det er for å hjelpe. Samtidig litt skeptisk også. Noen med noen tanker i samme bane og kan berolige?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...