Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig vanlig med hodepine rundt da i graviditeten... Slet med det samme selv.. Kvalmen endelig ga slipp så kom hodepinen... Lå bare helt stille på sofan i flere dager... Paracet funket ikke. det som virket litt på meg var lett massasje i nakken så blodårene fikk gitt blodet litt bedre passasje:P og varmepute... Håpe det gir seg snart for deg:) Magnesium skal vistnok også være veldig bra for hodepine... prøv det:)

JA.

Med forkjølelse på toppen. Ikke godt..

Osteopaten min sier det skyldes låsninger helt nederst i ryggraden, som forplanter seg helt øverst i nakken via ryggsøylen. Vondt uansett hvor det kommer fra..

Signerer julibebis, kvalmen bedrer seg med hodepinen tar over :/

Er også 50% sykemeldt.

Annonse

er både kvalm og hodepine jeg.. 21+6 uker her... 5 migreneanfall på 4 uker.. jobber 100% å er totalt utslitt.

Hehe jeg hadde 5 anfall på 5 uker ;) skikkelig digg med migrene hele tiden ;) grøss

ja, virkelig fantastisk... Jeg vil bare få gjøre ingenting akkurat nå.. så sliten tror jeg ikke jeg har vært noensinne...

er både kvalm og hodepine jeg.. 21+6 uker her... 5 migreneanfall på 4 uker.. jobber 100% å er totalt utslitt.

Hehe jeg hadde 5 anfall på 5 uker ;) skikkelig digg med migrene hele tiden ;) grøss

ja, virkelig fantastisk... Jeg vil bare få gjøre ingenting akkurat nå.. så sliten tror jeg ikke jeg har vært noensinne...

Ja det er så artig å få migrene et par timer før man er ferdig på jobb. Setter alle kollegaer i en vanskelig situasjon.Hjelper ikke at jeg er sykemeldt tirsdag og torsdag når migrenen velger å komme på mandag ;)

Sliter endel med hodepine, den er mye lik slik du beskriver i HI. Det er ofte jeg våkner om morningen med hodepine og da er i grunnen dagen ødelagt.

Nevnte det for legen, og det første han sjekka var blodprosenten, men den var jo helt fin.

Har lest at det er ganske vanlig med hodepine i svangerskapet, men slik har jeg ikke hatt det i tidligere svangerskap.

Annonse

Jeg har fått høre hele svangerskapet at hodepine kommer fordi det er en gutt. Noe ingen har vist sikkert før forje uke. Å det er en gutt. Har bare jenter fra før og har ikke hatt vondt i hodet da...

Oj,det blir spennende å se på ul om 4 uker da!

Jeg har fått høre hele svangerskapet at hodepine kommer fordi det er en gutt. Noe ingen har vist sikkert før forje uke. å det er en gutt. Har bare jenter fra før og har ikke hatt vondt i hodet da...

Hehe det er akkurat det jeg har på følelsen også ;) Tenker blått her hele tiden.

Jeg har fått høre hele svangerskapet at hodepine kommer fordi det er en gutt. Noe ingen har vist sikkert før forje uke. å det er en gutt. Har bare jenter fra før og har ikke hatt vondt i hodet da...

Hehe det er akkurat det jeg har på følelsen også ;) Tenker blått her hele tiden.

Spennende å se da :) Lykke til :) Selv venter jeg ei prinsesse i september. Min manns teori var ganske lenge at det måtte være jente- så oppmerksomhetsyk som hun er :) Og på ultralyd var det ingen tvil om at det er ei jente- var så flink å vise seg frem for jordmor og oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...