Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 15+4 og har hatt så mye vondt i hodet i de siste 2-3 ukene.Det kjennes som det kommer fra nakken for det meste, men når jeg står opp på morgenen eller får opp pulsen litt dunket det i hele hodet. Er det hormonene som gjør dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig vanlig med hodepine rundt da i graviditeten... Slet med det samme selv.. Kvalmen endelig ga slipp så kom hodepinen... Lå bare helt stille på sofan i flere dager... Paracet funket ikke. det som virket litt på meg var lett massasje i nakken så blodårene fikk gitt blodet litt bedre passasje:P og varmepute... Håpe det gir seg snart for deg:) Magnesium skal vistnok også være veldig bra for hodepine... prøv det:)

Skrevet

Jeg sliter med mye hodepine jeg og...slitsomt:/ skal prøve magnesium!

Skrevet

Jeg har hatt dette siden uke8,er nå 18+5...50% sykemeldt..:(

Skrevet

Ja hodepine nesten hele uka. Blir avløst med migrenehodepine de dagene jeg ikke har vanlig hodepine ;) Er 40 % sykemeldt

Skrevet

JA.

Med forkjølelse på toppen. Ikke godt..

Osteopaten min sier det skyldes låsninger helt nederst i ryggraden, som forplanter seg helt øverst i nakken via ryggsøylen. Vondt uansett hvor det kommer fra..

Signerer julibebis, kvalmen bedrer seg med hodepinen tar over :/

Er også 50% sykemeldt.

Skrevet

er både kvalm og hodepine jeg.. 21+6 uker her... 5 migreneanfall på 4 uker.. jobber 100% å er totalt utslitt.

Skrevet

er både kvalm og hodepine jeg.. 21+6 uker her... 5 migreneanfall på 4 uker.. jobber 100% å er totalt utslitt.

Hehe jeg hadde 5 anfall på 5 uker ;) skikkelig digg med migrene hele tiden ;) grøss

Skrevet

Hehe jeg hadde 5 anfall på 5 uker ;) skikkelig digg med migrene hele tiden ;) grøss

ja, virkelig fantastisk... Jeg vil bare få gjøre ingenting akkurat nå.. så sliten tror jeg ikke jeg har vært noensinne...

Skrevet

ja, virkelig fantastisk... Jeg vil bare få gjøre ingenting akkurat nå.. så sliten tror jeg ikke jeg har vært noensinne...

Ja det er så artig å få migrene et par timer før man er ferdig på jobb. Setter alle kollegaer i en vanskelig situasjon.Hjelper ikke at jeg er sykemeldt tirsdag og torsdag når migrenen velger å komme på mandag ;)

Skrevet

Sliter endel med hodepine, den er mye lik slik du beskriver i HI. Det er ofte jeg våkner om morningen med hodepine og da er i grunnen dagen ødelagt.

Nevnte det for legen, og det første han sjekka var blodprosenten, men den var jo helt fin.

Har lest at det er ganske vanlig med hodepine i svangerskapet, men slik har jeg ikke hatt det i tidligere svangerskap.

Skrevet

Jeg har heldigvis (og bank i bordet) ikke hatt migrene, men våkner med relativt lett hodepine hver dag, og får det gjerne tilbake på ettermiddag/kveld. Prøver å drikke masse.

Skrevet

15+2 og hatt vondt i hodet siden uke 10. Har hatt lavt blodtrykk så er nok derfor ;) Blir en paracet i ny og ne... Skal også til tannlegen neste måned, kanskje det hjelper litt for mye hodepine komme ofte av tenner.

Skrevet

Jeg har fått høre hele svangerskapet at hodepine kommer fordi det er en gutt. Noe ingen har vist sikkert før forje uke. Å det er en gutt. Har bare jenter fra før og har ikke hatt vondt i hodet da...

Skrevet

Jeg har fått høre hele svangerskapet at hodepine kommer fordi det er en gutt. Noe ingen har vist sikkert før forje uke. Å det er en gutt. Har bare jenter fra før og har ikke hatt vondt i hodet da...

Oj,det blir spennende å se på ul om 4 uker da!

Skrevet

Jeg har fått høre hele svangerskapet at hodepine kommer fordi det er en gutt. Noe ingen har vist sikkert før forje uke. å det er en gutt. Har bare jenter fra før og har ikke hatt vondt i hodet da...

Hehe det er akkurat det jeg har på følelsen også ;) Tenker blått her hele tiden.

Skrevet

Jeg har fått høre hele svangerskapet at hodepine kommer fordi det er en gutt. Noe ingen har vist sikkert før forje uke. å det er en gutt. Har bare jenter fra før og har ikke hatt vondt i hodet da...

Hehe det er akkurat det jeg har på følelsen også ;) Tenker blått her hele tiden.

Spennende å se da :) Lykke til :) Selv venter jeg ei prinsesse i september. Min manns teori var ganske lenge at det måtte være jente- så oppmerksomhetsyk som hun er :) Og på ultralyd var det ingen tvil om at det er ei jente- var så flink å vise seg frem for jordmor og oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...