Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Glemte to piller i førsteuken på brettet og hadde samleie. Da jeg en uke før forventet pille-mens fikk sterke mensmurringer som varte hele uken, ble jeg litt bekymret siden jeg ikke pleier å ha mens symptomer i det hele tatt på pillen. Men mensen kom til normal tid, puh. Men den startet rart med mye brunt blod med klumper så jeg konkluderte med at jeg mest sannsynlig har hatt el pga glemte piller og dermed også symptomer. Ellers varte den som vanlig (fem dager) men jeg blødde MYE mindre enn normalt. Men nå er det tre dager siden mens slutt og jeg er trøtt, vondt i korsrygg og KVALM. Lurte på om jeg brygget på omgangssyke, men det har vart i et par dager nå... Men jeg kan da umulig være gravid siden jeg fikk mensen (og blødde i fem dager)????? Noen som har erfaring med uvi? Har aldri hatt det før, men kan det gi symptomer som vondt i korsrygg og kvalme? Svir ikke når jeg tisser da.... Men det trenger det kanskje ikke?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Jeg kjenner hvertfall 2 som har vært gravid og hatt vanlig mensen. Hun ene fant det ikke ut før hun var omtrent 5 mnd på vei. Og hun andre var ca. 3 mnd på vei. Begge hadde mensen som vanlig.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Mén er den vanlig da, når du blødde mye mindre? Er da bare å teste om du er usikker!,,
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Nei var jo ikke helt normal, men tenkte at det var fordi jeg hadde klusset litt med pillene. Kom jo på dagen den skulle så følte jo at det var normalt. Du har helt rett, bare å teste, men er egentlig 99,6% sikker på at jeg ikke er gravid. Har mer troen på uvi hvis det også kan gi symptomer som ubehag i korsrygg og kvalme HI
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Jeg hadde akkurat en slik blødning når jeg var gravid med min datter som nå er 3 år. Det er noe som heter festeblødning, hos meg var dte det. Og mange har det de tror er mensen i mndvis selv om de er gravide. Så du er nødt til å ta en test for å være sikker.
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 Mamma hadde mensen i mange mndr, og her er jeg... Ta en test du
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #7 Skrevet 15. mai 2012 Nei nå må dere slutte å tulle Har hørt om festeblødning, men i fem dager og på samme dag som mens??? Nei den kjøper jeg ikke. Og jeg har brukt ca seks mnd på å bli gravid med mine to så at jeg skal ha blitt smelt på tjukka fordi jeg har glemt EN pille og også får mensen til samme tid, bare mindre og rarere. Nei det går jo ikke an altså.... Hehehehhe (ler hysterisk)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #9 Skrevet 15. mai 2012 Ene gangen jeg var gravid begynte jeg å blø den dagen jeg forventet mensen. Blødde mindre enn vanligvis, men siden det varte i 4-5 dager dom det brukte så tenkte jeg ikke noe mer over det. To uker senere begynte jeg å kaste opp som bare det. Jeg trodde først jeg hadde omgangssyke, men da det ikke hadde gitt seg etter 3 dager ringte jeg legen. Legen ville ta en graviditetstest selv om jeg var overbevist om at det ikke var det som var grunnen. Testet ble positiv og jeg ble henvist til ul som viste at jeg var 6 uker på vei. Det hadde da tydeligvis vært festeblødninger det jeg hadde den dagen jeg skulle ha mens.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #10 Skrevet 15. mai 2012 Jeg har hatt UVI flere ganger, og vondt i korsryggen er IKKE et sypmtom... Om du derimot er tissetrengt hele tiden er det no UVI. Det er først om man får nyrebekkeninfeksjon at man kan kjenne vondt om man banker bak på ryggen der nyrene sitter, men det er høyere opp enn korsryggen. Dessuten følger det med feber på kjøpet. Alle svangerskap er forskjellige, og siden dine sympotomer ligner godt på de som har blitt gravide og fortsatt hatt mens, så hadde jeg tatt en graviditetstest. 200kr er lite mot å være 110% sikker på at du kan drikke alkohol og spise det du vil. Tenk så ille om du skulle være gravid, drikker alkohol, og ut kommer det et barn med en skavanke.... Selv om skavanken kunne kommet uansett, så vil du aldri kunne tilgi deg selv. Det er idioti å ikke teste.
Love my kidz Skrevet 15. mai 2012 #11 Skrevet 15. mai 2012 Siden den mensen man får ved ppillebruk er "kunstig", så er det klart at den kommer til riktig tid når du fortsatte på brettet ditt. Derfor kan ikke blødningen være å stole på i denne situasjonen, jeg vil si at det absolutt finnes en mulighet for at du er blitt gravid. Test og se Og hold oss oppdatert!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #12 Skrevet 15. mai 2012 Jeg har hatt UVI flere ganger, og vondt i korsryggen er IKKE et sypmtom... Om du derimot er tissetrengt hele tiden er det no UVI. Det er først om man får nyrebekkeninfeksjon at man kan kjenne vondt om man banker bak på ryggen der nyrene sitter, men det er høyere opp enn korsryggen. Dessuten følger det med feber på kjøpet. Alle svangerskap er forskjellige, og siden dine sympotomer ligner godt på de som har blitt gravide og fortsatt hatt mens, så hadde jeg tatt en graviditetstest. 200kr er lite mot å være 110% sikker på at du kan drikke alkohol og spise det du vil. Tenk så ille om du skulle være gravid, drikker alkohol, og ut kommer det et barn med en skavanke.... Selv om skavanken kunne kommet uansett, så vil du aldri kunne tilgi deg selv. Det er idioti å ikke teste. Hehe, det var voldsomt Jeg skal så klart teste hvis symptomene fortsetter. Men venter noen dager til. Siden jeg er småbarnsmor og ikke har for vane å drikke hver dag så tror jeg trygt at jeg kan se det litt an
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 15. mai 2012 #13 Skrevet 15. mai 2012 Hahaha HI, dette er som å lese om meg, men jeg tenkte at graviditet var utelukket.. Nå ble jeg mer usikker igjen, jeg tenkte å ta en test i morgen. Om jeg er gravid er det helt krise og må desverre ta abort da. Noe jeg ikke ønsker så håper virkelig jeg ikke er gravid.. Men har det slik som deg, går også på p-piller og utsatte mensen og tuklet litt og diverse og har rotet en god del. Huff hi, håper det går den veien du ønsker
3 er nok! Skrevet 15. mai 2012 #14 Skrevet 15. mai 2012 Dersom man går på p-piller mens man er gravid vil man som oftest få mensen som vanlig da det er en kunstig menstruasjon som kommer nettopp fordi man tar p-piller. De fleste som oppdager at de er gravide langt ute i svangerskapet og sier de har hatt mensen hele tiden har også gått på p-piller.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #15 Skrevet 15. mai 2012 Min mor var 3 mnd på vei da hun fant ut hun var gravid.. Hun hadde hatt mensen som vanlig og alt og så søkte hun jobb på sjøen, de tok masse prøver og måtte bare beklage til min mor da hun var gravid og ikke kunne jobbe på sjøen da det var farlig for barnet..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #16 Skrevet 16. mai 2012 Hahaha HI, dette er som å lese om meg, men jeg tenkte at graviditet var utelukket.. Nå ble jeg mer usikker igjen, jeg tenkte å ta en test i morgen. Om jeg er gravid er det helt krise og må desverre ta abort da. Noe jeg ikke ønsker så håper virkelig jeg ikke er gravid.. Men har det slik som deg, går også på p-piller og utsatte mensen og tuklet litt og diverse og har rotet en god del. Huff hi, håper det går den veien du ønsker Om det er helt krise om du blir gravid, hvorfor roter du med p-pillene da?
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 16. mai 2012 #17 Skrevet 16. mai 2012 Jeg har ikke rotet med de på den måten, jeg har tja vært litt dårlig i magen og ikke tenkt over at ikke sikkert pillen funker da..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #18 Skrevet 16. mai 2012 Jeg har ikke rotet med de på den måten, jeg har tja vært litt dårlig i magen og ikke tenkt over at ikke sikkert pillen funker da.. Hehe.. Nei det er fort gjort å glemme at de ikke fungerer optimalt når man er dårlig i magen. Har du testet?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #19 Skrevet 16. mai 2012 Søsteren min hadde mensen de tre første månedene av svangerskapet sitt, blødde som vanlig, brukte tampong og trodde absolutt ikke hun var gravid. Jeg hadde to blødninger til menstid i mitt svangerskap, blødde i 3-4 dager men mindre enn jeg pleier. Du kan ikke helt stole på blødningene når du går på pilla heller, for det er jo ikke en skikkelig mens. Bare en falsk blødning kroppen lager de dagene du går på sukkerpiller eller er pillefri. Ville absolutt tatt en test. Du kan forresten få vondt i nyrene (nederst bak på ryggen) ved uvi, men da har infeksjonen gått til nyrene og blitt nyrebekkenbetennelse og da blir du syk altså. Har opplevd det og det er dritvondt, hadde høy feber og tisset blod. Om du mistenker uvi kan du kjøpe teststrimler og sjekke selv (de har på apoteket), ikke bra å gå med ubehandlet om det allerede er smerter i nyrene!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #20 Skrevet 16. mai 2012 Har tatt en test nå og den var som forventet negativ Puh. Så nå har jeg bestillt legetime for å få sjekket jern og vitamin-mangel for er jo ikke normalt å være så uggen og sliten... Og murringen i korsryggen regner jeg med er kroppen min som fortsatt tuller litt siden jeg glemte de to pillene. Lykke til til deg og Juliea+.... HI
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 16. mai 2012 #21 Skrevet 16. mai 2012 Jeg testet i går, Men den testen var defekt.. Flott! Tester i kveld tenker jeg:) Tror ikke jeg er det altså, Men Dette innlegget gjorde Meg usikker:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå