kaklemor Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Gutt :) Jeg visste det fra dag en at i magen ligger det en gutt :) Alt er bra og han koser seg veldig i magen min og hopper rundt Er en uke lenger på vei; så er 18+0 idag:-D:-D
*oktobergutt 12* Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Gratulerer, så gøy! Jeg er også 18 uker i morgen. Har ikke UL før fredag 25 mai... føles en evighet å vente... :-)
LoveYToo Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 gratulerer=) jeg er gnske sikker jeg oxo får gutt! er 17+2 i dag! Får ikk ul før i uke 20... men vurderer å ta priv
kaklemor Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2012 gratulerer=) jeg er gnske sikker jeg oxo får gutt! er 17+2 i dag! Får ikk ul før i uke 20... men vurderer å ta priv Du kan jo ringe og be om time tidligere Bare ring ditt sykehus og si du vil flytte timen
frøkenblipp Skrevet 15. mai 2012 #8 Skrevet 15. mai 2012 Var på ul i dag jeg og, og i magen ligger det en liten GUTT og koser seg =) var såååå deilig å se at alt var bra og at han sparker og beveger seg da jeg ikke har kjent noe ennå. Nå er d bare lykke!! =) er 18 +1.
kaklemor Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 15. mai 2012 Var på ul i dag jeg og, og i magen ligger det en liten GUTT og koser seg =) var såååå deilig å se at alt var bra og at han sparker og beveger seg da jeg ikke har kjent noe ennå. Nå er d bare lykke!! =) er 18 +1. Så artig:-D Jeg er 18+0 i dag så vi er rimelig likt på vei! Venter gutter begge to og Hvor i landet er du ifra da?
Elsa88 Skrevet 15. mai 2012 #10 Skrevet 15. mai 2012 Gratulerer kaklemor og frøkenblipp Her må vi vente en uke til for ul men har kommet i en posisjon at vi vil vite kjønnet men samt ikke. Så her må vi i tankeboksen før neste tirsdag
kaklemor Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #11 Skrevet 15. mai 2012 (endret) Gratulerer kaklemor og frøkenblipp Her må vi vente en uke til for ul men har kommet i en posisjon at vi vil vite kjønnet men samt ikke. Så her må vi i tankeboksen før neste tirsdag Takk takk Jeg visste at det var en gutt for jeg bare følte det. Ganske artig den følelsen Jeg vurderte å ikke vite kjønnet, eller å vite kjønnet men ikke la noen vite det. For kjønnet er ikke viktigst Så om det ikke er stor fokus/ønske på kjønn fra de rundt så er det jo gøy å vite kjønnet Hold oss oppdatert :-D Endret 15. mai 2012 av kaklemor
Elsa88 Skrevet 15. mai 2012 #12 Skrevet 15. mai 2012 Gratulerer kaklemor og frøkenblipp Her må vi vente en uke til for ul men har kommet i en posisjon at vi vil vite kjønnet men samt ikke. Så her må vi i tankeboksen før neste tirsdag Takk takk Jeg visste at det var en gutt for jeg bare følte det. Ganske artig den følelsen Jeg vurderte å ikke vite kjønnet, eller å vite kjønnet men ikke la noen vite det. For kjønnet er ikke viktigst Så om det ikke er stor fokus/ønske på kjønn fra de rundt så er det jo gøy å vite kjønnet Hold oss oppdatert :-D Her er det stor fokus over hva som vil komme. For i den siste generasjonen i min familie så he vi 5 gutter og ingen jenter Så har press med at det skal være ei jente som koser seg der inne. Men trur vi må sette opp for og imot liste for å finne ut hva vi vil gjøre
frøkenblipp Skrevet 15. mai 2012 #13 Skrevet 15. mai 2012 Var på ul i dag jeg og, og i magen ligger det en liten GUTT og koser seg =) var såååå deilig å se at alt var bra og at han sparker og beveger seg da jeg ikke har kjent noe ennå. Nå er d bare lykke!! =) er 18 +1. Så artig:-D Jeg er 18+0 i dag så vi er rimelig likt på vei! Venter gutter begge to og Hvor i landet er du ifra da? Jeg bor på østlandet! Har en sønn på nesten 8 fra før, så føler meg veldig heldig som får en prins til =)
kaklemor Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #14 Skrevet 16. mai 2012 Gratulerer kaklemor og frøkenblipp Her må vi vente en uke til for ul men har kommet i en posisjon at vi vil vite kjønnet men samt ikke. Så her må vi i tankeboksen før neste tirsdag Takk takk Jeg visste at det var en gutt for jeg bare følte det. Ganske artig den følelsen Jeg vurderte å ikke vite kjønnet, eller å vite kjønnet men ikke la noen vite det. For kjønnet er ikke viktigst Så om det ikke er stor fokus/ønske på kjønn fra de rundt så er det jo gøy å vite kjønnet Hold oss oppdatert :-D Her er det stor fokus over hva som vil komme. For i den siste generasjonen i min familie så he vi 5 gutter og ingen jenter Så har press med at det skal være ei jente som koser seg der inne. Men trur vi må sette opp for og imot liste for å finne ut hva vi vil gjøre Er slik i vår familie også. Noe som resulterer i litt dårlige kommentarer.. Ja, du og barnefar kan jo vite men ikke si noe Det vurderte vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå