Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har erfaring fra 16 prøverørsforsøk og akkurat det du skriver her er dessverre ikke bra, sånn helt i utgangspunktet :(

Det er så klart ingen regel ute unntak og de tilsynelatende rareste og dårligste egg har det blitt baby av, så håpet er jo ikke ute :)

Men, nå bærer jeg på litt erfaring og kan fortelle at det jeg har lært og absolutt erfart er at det perfekte egg skal dele seg hver 11,5time +/- 10% av denne tiden.

Av mine 16 forsøk har jeg blitt gravid på 3 forsøk og venter nå mitt tredje barn.

Hausken har Embryoskop - noe som gjør at eggene blir tatt bilde av hvert 20ende minutt og har da muligheten til å avdekke mye som skjer med eggene ila de 48 timene de ligger der.

Ved siste innsett nå i feb/mars, så hadde jeg tilsynelatende 5 gode egg ved innsetting, men embyoskopet kunne avdekke annnet...3 egg var så og si ubukkelige selv om de viste seg flott frem som 4 delte. Ett av eggene hadde hoppet rett fra 1 cells til 3 cells og to egg hadde ikke delt seg innenfor tidsrammen......men, 2 egg derimot - de hadde delt seg hver 11,5 time og viste seg frem som 70% sjanse for baby - og der satt den! Er nå graivd i uke 14 med vår tredje Hausken-baby :)

Dette er/var mine eraringer og sier ingenting om hvorvidt du får satt inn egg i morgen. Det kan du veldig gjerne få :)

Lykke til!

Takk for svar, syns først og fremst at du er tøff som har gått gjennom 16 forsøk. Kjempe bra du har 3 klaff:)))

Jeg kjenner meg veldig redd og utsatt akkurat nå, jeg kjenner jeg gruer meg til i morgen ......nei, nei å nei:/

Jeg tror ikke håpet er ute. De gangene jeg har ringt dagen etter uttak så har jeg fått beskjed om hvor mange som er befruktet, og når jeg har spurt om de har begynt å dele seg så har jeg fått nei til svar, men jeg har fått tilbake egg 3 av 4 ganger allikevel. Har aldri hatt fler enn 5 befruktet.

Så ikke gi opp ennå. Krysser fingrene for deg, lykke til i morgen!

Mine egg delte seg for sakte (var todelte når de burde vært firedelte) og det ble baby av et av dem. Det er en ting hva som er statistisk sett optimalt, en annen ting hva som skjer i hvert individuelle tilfelle. Det er grunn til å fortsatt ha håp, kanskje de har begynt å dele seg i morra.

Annonse

Hei:) mine egg ble og befruktet men hadde ikke delt seg før på kvelden dagen etter uttak:) så fikk jo ikke god beskjed før dagen etter da 3 av 4 var perfekte å har fått brukt alle 3 på 1 fersk å 2 frys:) dette går bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...