Gå til innhold

Suprecur selges billig + Progynova gis bort grunnet graviditet

Anbefalte innlegg

2 flasker med Suprecur nesespray selges (2 x 10 g, 2 x ca 100 doser). Kan kjøpes samlet eller hver for seg. Kostet i følge kvittering kr. 1165,-. Selger hver flaske for 350,-, evnt samlet for 600,-. Går ut på dato 09.2013. Oppbevart forsvarlig og selvsagt uåpnet. Kan sende i posten (mot porto) eller hentes på Nesodden.

Har også et brett igjen med Progynova (2 mg, 28 tabletter) som utgår på dato 12.2014. Dette følger med på kjøpet dersom du trenger det...?

Send meg en PM dersom du er interessert!

• 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Det er en grunn til at medikamentet er reseptbelagt, og det er en grunn til at det er strengt ulovlig å selge det videre. Før legen skriver ut en nesespray som påvirker hormonene dine skal du igjennom en del tester. Dette blant annet for å utelukke mulige uheldige bivirkninger. Man burde dessuten være klar over både forsiktighetsregler og bivirkninger. Dersom en naiv sjel, sånn som anonym over her, hadde tatt imot tilbudet, ville vedkommende tatt et preparat hvor det anbefales hyppig oppfølging. Hvor skal du så få denne oppfølgingen fra? Du kan jo ikke troppe opp på legekontoret og kreve oppfølging for preparatet du har tilegnet deg ulovlig "fordi det er så dyrt å gå til privat hjelp". Idioti.

Du kan jo lese deg opp på felleskatalogen selv: http://www.felleskatalogen.no/medisin/suprecur-sanofi-aventis-564270

Håper virkelig ingen er dumme nok til å kjøpe reseptbelagte midler privat. Litt ansvar for egen helse må man være istand til å ta. Spesielt når man planlegger barn.

Jeg tror at dei som kjøper disse går gjerne gjennom assistert befrukting som jeg og deg, bare i utlandet eller i det private. Og da får jo man veldig ofte samme medisin bare at det ikke blir dekka av helfo som jeg har forstått. Tror du virkelig at noen naive sjeler kjøper noe sånn medisin og bruker det uten noe oppfølgning? Det tviler jeg nok sterkt på ;) Og jeg synes at voksne folk veit hva dei gjør uten at andre må blande seg oppi hver eneste lille ting.

Annonse

Er faktisk enig. Vi har ett strengt regelverk ifht medikamenthåndtering i Norge, og uansett om man selvfølgelig kjøper de samme produkter som man har fått resept på så er det uansett hvordan man vrir og vrenger på det kjøp og salg på såkalt illegalt marked og jeg syns heller ikke noe om det og skjønner heller ikke at man tørr. Det er det viktigste vi gjør om dagen jeg hadde sørget for å få 100% rett medisin til rett tid og riktig antall via resept i mitt navn fra apotek. Men folk må selvfølgelig gjøre som de vil. Men jg tror ikke man liker at kjøp og salg av andre typer medikamenter florerer på det åpne markedet så hvis man tenker seg om så går man vel egentlig over noen grenser når man gjør det her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...