kaklemor Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Gurii, jeg er spent altså! Våknet halv fire men sovnet igjen
hennipenni Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Lykke til, forstår godt du er spent Håper vi får en oppdatering etterpå
kaklemor Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2012 Alt var tipptopp bra :) Ble satt frem med en hel uke, så er 18 fg uker istedet for 17 Fikk masse fine bilder og i magen ligger det enda en gutt så nå Er vi så glade og letta! :-):-)
FruLS Skrevet 15. mai 2012 #7 Skrevet 15. mai 2012 ååå, så koselig!! Og så deilig å bli satt frem og ikke tilbake da.. Nå kan du kooose deg resten av tiden og glede deg til oktober!
kaklemor Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 15. mai 2012 ååå, så koselig!! Og så deilig å bli satt frem og ikke tilbake da.. Nå kan du kooose deg resten av tiden og glede deg til oktober! Ja, heller frem enn tilbake :-)
mamma.no Skrevet 15. mai 2012 #9 Skrevet 15. mai 2012 Alt var tipptopp bra :) Ble satt frem med en hel uke, så er 18 fg uker istedet for 17 Fikk masse fine bilder og i magen ligger det enda en gutt så nå Er vi så glade og letta! :-):-) Du må glede deg til lillebror kommer - det blir så stas!! Har en storebror på 4,5år og en lillebror på 16mnd - de elsker hverandre og det er så stort å se :) Venter nr.3 i november og gleder oss masse Kose deg videre med magen
kaklemor Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #10 Skrevet 15. mai 2012 Alt var tipptopp bra :) Ble satt frem med en hel uke, så er 18 fg uker istedet for 17 Fikk masse fine bilder og i magen ligger det enda en gutt så nå Er vi så glade og letta! :-):-) Du må glede deg til lillebror kommer - det blir så stas!! Har en storebror på 4,5år og en lillebror på 16mnd - de elsker hverandre og det er så stort å se :) Venter nr.3 i november og gleder oss masse Kose deg videre med magen Så kos å høre Gleder meg masse, og det gikk virkelig opp for meg i dag :)
kattungen Skrevet 15. mai 2012 #11 Skrevet 15. mai 2012 Gratulerer masse! Så deilig at alt var i orden:) Det er en lettelse. Og gøy med 2 gutter, jeg har 2 tette gutter selv og det er bare helt topp. Kos deg med guttemagen:)
kaklemor Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #12 Skrevet 15. mai 2012 Gratulerer masse! Så deilig at alt var i orden:) Det er en lettelse. Og gøy med 2 gutter, jeg har 2 tette gutter selv og det er bare helt topp. Kos deg med guttemagen:) Tusen takk Ja, man får en slags indre ro når man får det bekreftet at det ikke er noe galt Så bra! Jeg vet jeg har mye å se frem til, og glede meg til !
Gjest Shanti ♥ Skrevet 15. mai 2012 #13 Skrevet 15. mai 2012 Alt var tipptopp bra :) Ble satt frem med en hel uke, så er 18 fg uker istedet for 17 Fikk masse fine bilder og i magen ligger det enda en gutt så nå Er vi så glade og letta! :-):-) Gratulerer så mye!!
kaklemor Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #14 Skrevet 15. mai 2012 Alt var tipptopp bra :) Ble satt frem med en hel uke, så er 18 fg uker istedet for 17 Fikk masse fine bilder og i magen ligger det enda en gutt så nå Er vi så glade og letta! :-):-) Gratulerer så mye!! Tusen takk :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå