Gå til innhold

Dager igjen, tirsdag 15.mai? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

21 dager igjen og FØDEKLAR :)

Jippi! FØler meg blandet i fØlelsene på om jeg er klar eller ikke.. Legger så raskt på meg nå (3 kg pr uke, pga vann) og ligger i grenseland til sv skaps forg, så sånn sett hadde det vært best om han kom nå. Samtidig klarer jeg fortsatt ikke helt å fatte at det nærmer seg, så er nok ikke helt klar mentalt enda, og tipper derfor egentlig at han blir der en god stund til.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det hørtes ikke så veldig festlig ut... Vet alt om vann, var en vandrende vannballong sist svangerskap. Har klart meg uten særlig vann og ødemer denne gang, gudene vet hvordan! Er veeeeeldig nøye på hva jeg putter i munnen (måtte kjempe av 30 kg sist), men viktigst av alt-jeg har kunnet bevege meg, skal ikke kimse av det! Også drikker jeg vann, vann, vann... Og har dilla på VANNmelon, hihi!

Jeg har 28 dager igjen :-)

Skrevet

Akkurat to uker idag!! :D

Er ganske sprekkeferdig og fødeklar selv. Proppen gikk i går så håper det skjer noe snart..

Skrevet

Hi hi jeg har også dilla på vannmelon :D Spiser 1/2 for dagen ;) Desverre legger vannet seg likevel. Ser ut som det er slik sv skap fungerer på min kropp. Når jeg er kommet langt nok, bare kommer vannet for å bli.. 35kg opp sist, og i dag viser vekten +22 kg, og jeg er altså 37+2.. Men men.. Får jobbe hardt etter dette sv skapet også, så skal de nok av igjen!

Skrevet

30 dager igjen til termin!! Jeg er veldig klar!!! Men likevel rart å tenke på at det er så kort tid igjen og at vi har en liten baby her om bare få uker!!

Skrevet

14 dager igjen :) :)

Skrevet

8 dager... plutselig forsvant alt av overskudd :/ slimproppen gikkfor 3 dager siden og har masse vonde kynnere som kommer og går. Venter, venter, venter nå.. og ble plutselig veldig klar for å møte den lille :)

Skrevet

15 dager :)

Skrevet

15 dager igjen. Mor er klar til å få det overstatt, men knottet er ikke enig :)

Skrevet

10 dager igjen.. settes i gang den 25 mai. Er så klar, for her er maseriene veldig vonde og jeg er leeeeiiiii:)

dagene er veldig forskjellige ,noen dager med lite energi, men i dag er jeg full av energi så nå er det husvask etc.....:)

Skrevet

22 dager igjen, og alt er klart her i huset nå :)

Skrevet

Settes i gang på søndag! Litt vondter er det jo, men ikke verre enn at jeg drar til frisør og hudpleie. Drikker kaffe på kafe og styrer og fikser litt:) skal bli fint å treffe den lille og bli litt lettere igjen ja:) ser frem til fødsel!!

Skrevet

71 dager igjen her :) måtte dagene gå fort!! Kjennes på kroppen i tillegg til at en går hjemme med en aktiv 1 åring :P

Skrevet

28 dager! "Bygge-rede hormonene" er i full gang..... :)

Skrevet

15 :)

Skrevet

18 :)

Skrevet

3 dager igjen :). Termin 18 mai. Blir lagt inn på sykehuset imorgen, og evnt satt igang på fredag om hu ikke kommer før :). Så blir 2barns mamma iløpa helga

Skrevet

2 dager på overtid sukk!! Like ikke at 17. mai er rett rundt hjørne nu.

Skrevet

58 dager :)

Skrevet

19 dager!! Nytt 10-tall :D F.o.m i morgen ettermiddag må han gjerne komme. Eksamensnerver i dag ja :/

Skrevet

Hi hi jeg har også dilla på vannmelon :D Spiser 1/2 for dagen ;) Desverre legger vannet seg likevel. Ser ut som det er slik sv skap fungerer på min kropp. Når jeg er kommet langt nok, bare kommer vannet for å bli.. 35kg opp sist, og i dag viser vekten +22 kg, og jeg er altså 37+2.. Men men.. Får jobbe hardt etter dette sv skapet også, så skal de nok av igjen!

Har utrolig nok klart å holde meg til 12 kg pluss (foreløpig!)... Er nøyaktig en uke bak deg.. Har laber matlyst på kvelden, føler meg helt stappa.. Så det er nok årsaken, pluss at jeg ikke har særlig vann i kroppen da :-) Har noen vage minner om at jeg bælma masse juice midt på natta sist og, hihi.. Alle de rare tingene vi får for oss med knøttene i magen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...