tn Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Våknet i fire tiden i natt med det som føles ut som sterke kynnere, de er vonde nå, ikke bare ubehagelige.. Har ikke sovet siden fire.. Nå har det satt seg i ryggen, har spist litt for å se om det hjalp, men ingenting hjelper.. Takene er ikke regelmessige, og magen blir betonghard, ikke bare det beltet jeg får når jeg har vanlig kynnere... Også vondt å tisse ( kynner med en gang) er 31+ 4 i dag. Er så redd for at det ikke er noe, at jeg overreagerer og at det forsvinner hvis jeg skal ringe noen ell gå til legen osv... Noen som har noen råd?
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Bedre å ringe en gang for mye. Ring føden eller jordmorvakta, du!
Scarlette Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Rier pleier å sitte i ryggen. Jeg ville ringt.
tn Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2012 Har gitt seg veldig nå...kun øm i ryggen og veldig trøtt... Ringer føden om det kommer tilbake ! Takk for svar:)
holaho Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Bra du er bedre. Men tenkte kanskje urinveisinfeksjon?
Bamsemams74 Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 Bra du er bedre. Men tenkte kanskje urinveisinfeksjon? Ja, det kan være en infeksjon. Dette bør du sjekke for det kan før til for tidlig fødsel om du får nyrebekkenbetennelse. Jeg hold visst på å komme for tidlig p.g.a. det, i følge min kjære mor:) Lever en urinprøve:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå